Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان ، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در مراسم اعلام پیروزی حزبش در انتخابات پارلمانی گفت به وعده‌های انتخاباتی خود عمل خواهد کرد.

او گفت: ما بر خلاف پیش‌بینی‌ها پیروز شدیم و اکنون باید رقابت‌های انتخاباتی پایان پذیرد و تلاش برای تشکیل دولت ملی هر چه سریعتر آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: به وعده‌های انتخاباتی خود و در صدر آن، طرح الحاق منطقه غور اردن و شهرک‌های (صهیونیست‌نشین) کرانه باختری به قلمرو اسرائیل عمل خواهیم کرد.

نتایج رسمی اولیه انتخابات کنست رژیم صهیونیستی حاکی از پیشتازی حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم، (۳۱.۵ درصد) در مقابل ائتلاف آبی-سفید به ریاست بنی گانتس (۲۳.۴ درصد) است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: نتانیاهو اسرائیل انتخابات پارلمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۷۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرتزوگ: آمریکا در سیاست داخلی ما دخالت نکند

وب سایت پولیتیکو به نقل از اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی نوشت که به رهبران سیاسی آمریکا توصیه می‌کند در سیاست داخلی تل آویو مداخله نکنند.

هرتزوگ همچنین خطاب به چاک شومر، رهبر اکثریت سنای آمریکا گفت که باید از سیاست داخلی رژیم صهیونیستی نیز دوری کند.

 شومر اخیرا انتقادات شدیدی را از رژیم صهیونیستی و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر آن وارد کرد و خواستار سازماندهی انتخابات جدید در این رژیم شد.

شومر در مصاحبه با نشریه نیویورک تایمز با بیان اینکه نتانیاهو قصد دارد تا سال ۲۰۲۶ از برگزاری انتخابات جدید در رژیم صهیونیستی جلوگیری کند، اظهار کرد: نگرانی من این است که (رژیم) اسرائیل تحت رهبری او به دولتی مطرود در دنیا و حتی آمریکا تبدیل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • نویسنده صهیونیست: نابودی اسرائیل به دست نتانیاهوست
  • صهیونیست‌ها ادعای نتانیاهو در مورد پیروزی را باور ندارند
  • هرتزوگ: آمریکا در سیاست داخلی ما دخالت نکند
  • ممانعت نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ برای بررسی اهداف جنگ
  • لفاظی مجدد نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • نتانیاهو: تحریم ارتش اسرائیل تصمیمی پوچ است
  • اگر کسی گمان می‌کند می‌تواند یکی از یگان‌های ارتش را تحریم کند، من با تمام قدرتم با او خواهم جنگید
  • لفاظی جدید نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • نتانیاهو: به‌زودی فشارها را برای آزادی گروگان‌هایمان افزایش می‌دهیم
  • نتانیاهو؛ منفور دوست و دشمن