Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرماندار ارومیه بر ساماندهی وضعیت مبارزه با کرونا در پایانه های مسافربری این شهر تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری آریا از ارومیه، علیرضا ملامحمدی زاده امروز در جلسه ای که بعد از بازدید میدانی از پایانه مسافربری ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: صبح  روز دوشنبه براساس گزارش های مردمی اخذ شده از پایانه مسافربری ارومیه بازدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملامحمدی زاده افزود: علیرغم همه تلاش های انجام شده متاسفانه برخی ناهماهنگی ها نیز مشاهده شد که بر آن اساس نیز تدابیر لازم برای برگزاری یک جلسه در محل پایانه مسافربری با حضور مسئولان ذیربط برنامه ریزی شد.

وی با تاکید بر افزایش نیروهای مستقر اداره کل حمل و نقل و راهداری و همچنین نیروهای اداره بهداشت در پایانه مسافربری ارومیه، خاطرنشان کرد: مقدار کافی آب ژاول در استان موجود است و باید ضدعفونی داخلی اتوبوس ها و تاکسی ها به صورت جدی انجام شود.

فرماندار ارومیه تصریح کرد: باید رانندگان و مسافران از سوی شرکت ها توجیه شوند که مراقبت های بهداشتی و تب سنجی اگرچه مقداری از زمان آنها را می گیرد، اما در کل به نفع خود آنهاست.

ملامحمدی زاده همچنین یادآور شد: سازمان تاکسیرانی نیز موظف به توجیه رانندگان تاکسی برای ضدعفونی کردن خودروهایشان است و از فردا تاکسی ها توسط مامورین راهنمایی و رانندگی و بازرسان تاکسیرانی، کنترل خواهند شد و اگر فیش تایید ضدعفونی تاکسی را ارائه ندهند، خودروهایشان توقیف خواهد شد.

وی افزود: همچنین تصمیمات جدی برای میادین میوه تره بار و پایانه بار اتخاذ شده تا برخی از نواقصات موجود برطرف شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان غربی پایانه مسافربری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۷۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلاجقه: امیدواریم روند بهبود دریاچه ارومیه مستمر باشد

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در حاشیه جلسه هیات دولت گفت:خوشبختانه وضعیت دریاچه ارومیه یک وضعیت بسیار خوب است و با توجه به روند بارش ها نیز که ادامه دارد امیدواریم این روند بهبود استمرار داشته باشد.

به گزارش مشرق، علی سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست امروز (۲۹ فروردین) حاشیه جلسه هیئت دولت در رابطه با وضعیت دریاچه ارومیه گفت: خوشبختانه وضعیت دریاچه ارومیه یک وضعیت بسیار خوبی است و با توجه به روند بارش ها نیز که ادامه دارد امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.با وضعیت بارش ها و البته تخصیصی که وزارت نیرو در بحث حقابه انجام شد و همکاری وزارت نیرو در بحث حقابه و رهاسازی آب موجب بهبود دریاچه شد.

سلاجقه افزود: محیط زیست یک موضوع فراملی است و همه کشور ها به نوعی با مشکلات محیط زیستی سر و کار دارند این فرصت را داریم تا با بقیه کشور ها همکاری کنیم. کشور کنگو با توجه به این که در قلب آفریقا قرار گرفته است و دارای مناطق بکر زیست محیطی و حیاط وحش خوبی دارد میتوان از تجارب آن استفاده کرد.این کشور در مسائلی مربوط به سیلاب و جنگل تراشی مشکل دارد و خوشبختانه با توجه به نشستی که با معاون نخست وزیری این کشور داشیم و با توجه به استقرار سفیر جدید جمهوری اسلامی در اولین اقدام در این حوزه ها با این کشور همکاری خواهیم داشت .

دیگر خبرها

  • تاکسیرانی دررفع ترافیک شهری نقش موثری دارد/تجلیل ازرانندگان منضبط
  • انتقاد شدید از وضعیت نابسامان پارکینگ‌های شهر کرمانشاه
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه
  • رفع مشکل ترافیکی ساکنان همجوار پایانه مسافربری جی
  • رفع مشکل ترافیکی ساکنان همجوار پایانه مسافربری جی از ابتدای اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیگیری مشکلات تاکسی رانی و وضعیت کرایه تاکسی در مهدیشهر
  • ساماندهی وضعیت بازارچه‌های مشاغل خانگی در قم
  • سلاجقه: امیدواریم روند بهبود دریاچه ارومیه مستمر باشد
  • سلاجقه: وضعیت دریاچه ارومیه مناسب است
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو