Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه بخشنامه اخیر آموزش و پرورش شهر تهران مبنی بر فعال بودن مدارس با حضور مدیر و یک کادر اداری مدرسه در ایام تعطیلات ناشی از کرونا برای ادامه روند آموزش با توجه به تصمیمات کلان اتخاذ شده در وزارت آموزش و پرورش برای مدارس کل کشور ابلاغ شده است، گفت: مابقی استان‌ها نیز حتما مطابق این دستورالعمل اقدام خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود ثقفی در گفت و گو با ایسنا، از ابلاغ بخشنامه ای به مدارس شهر تهران در روز گذشته خبر داد و اظهار کرد که تمام مدارس موظف به بازگشایی مدرسه هستند و باید مدیر مدرسه و یک نفر از کادر اداری طی ساعات تعیین شده در بخشنامه یعنی ساعات ۸ تا ۱۲ در مدرسه حضور داشته باشند تا به ادامه روند آموزشی مدرسه بپردازند.

وی افزود: وظیفه مدارس به عنوان پایگاه آموزشی ادامه فعالیت است و ما نمی‌توانیم آموزش را تعطیل کنیم.

ثقفی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه ظاهرا این مصوبه مختص شهر تهران است و مابقی مدارس کشور تعطیل هستند، گفت: خیر، این تصمیم با توجه به تصمیمات کلانی است که در وزارت آموزش و پرورش برای مدارس کل کشور اتخاذ شده است و مابقی استان ها نیز حتما مطابق این دستورالعمل اقدام خواهند کرد.

وی درباره اینکه آیا این تصمیم با هماهنگی ستاد ملی مدیریت کرونا اتخاذ شده است، گفت: مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا بر پرهیز از تجمع تاکید کرده و ما نیز تجمع دانش آموزان را در مدرسه نخواهیم داشت. بحث صرفا حضور مدیر و معاونین است تا مشکلات داخل مدرسه را رفع و رجوع کرده و پاسخگوی موارد باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس آموزش و پرورش شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۸۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق معاون تربیت بدنى و سلامت وزیر آموزش و پرورش با آرمان هاى شهداء

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، صبح امروز «صادق ستارى فرد» معاون تربیت بدنى و سلامت وزارت آموزش و پرورش به همراه «على مطهرى» مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربى با حضور در گلزار شهداى ارومیه با آرمان‌هاى شهداى استان تجدید میثاق کرد.

بازدید از طرح‌هاى شهید سلیمانى و مجتمع ورزشى شهید رجایى، بازدید از روند اجراى طرح شنا، بازدید از مجتمع ورزشى شهید باهنر و کلنگ زنى سالن ورزشى، حضور در جلسه روسای آموزش و پرورش استان، کلنگ زنى سالن ورزشى مدرسه شهید چمران، بازدید از هنرستان امین و سالن شهید بهشتی، حضور در همایش مدیران مدارس، افتتاح زورخانه دانش آموزى و دیدار با خانواده شهید از جمله برنامه‌هاى ستارى فرد معاون تربیت بدنى و سلامت وزارت آموزش و پرورش در جریان سفر یک روزه به استان آذربایجان غربى هستند.

دیگر خبرها

  • گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • راه‌اندازی مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان
  • مدرسه مجازی آموزش‌و‌پرورش در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان راه‌اندازی می‌شود
  • تدوین طرح مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • تجدید میثاق معاون تربیت بدنى و سلامت وزیر آموزش و پرورش با آرمان هاى شهداء
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • کهگیلویه و بویراحمد، پیشرو در اجرای طرح‌های قرارگاه عدالت تربیتی