Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی رئیس روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی گفت: امکان بهره‌مندی از خدمات غیرحضوری شرکت گاز از طریق مراجعه به درگاه اینترنتی و سامانه‌های تلفنی این شرکت فراهم است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، حسن خیراندیش با بیان این مطلب، اظهار کرد: باتوجه به توصیه‌های بهداشتی درباره شیوع ویروس کرونا و تاکید بر کاهش ترددهای غیرضروری در مکان‌های عمومی، امکان استفاده و بهره‌مندی از خدمات غیرحضوری شرکت گاز استان از طریق مراجعه به درگاه‌های اینترنتی  www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

egas.ir و www.nigc-khrz.ir یا تماس با سامانه‌های تلفنی 1894 و 37074 ممکن است.

وی افزود: این خدمات شامل "اعلام قبض به روز، صدور قبض المثنی، وصل مجدد جریان گاز، اعلام رقم یا خرابی کنتور، انتقادات و پیشنهادات، رفع اشکالات قبض، پرداخت صورتحساب، درخواست تست کنتور، اعلام مراحل درخواست علمک و نحوه محاسبه گازبهای مصرفی" می‌شود.

خیراندیش بیان کرد: خدمات غیرحضوری بهترین جایگزین مراجعه حضوری به ادارات گاز است و شهروندان می‌توانند با کاهش ترددهای غیرضروری در اماکن عمومی سهم قابل توجهی در حفظ سلامت خود و دیگران داشته باشند.

خراسان رضوی پس از استان تهران بزرگ، بیشترین تعداد مشترکین گاز طبیعی کشور را دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شرکت گاز خراسان رضوی خدمات غیرحضوری خراسان رضوی شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۸۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.
 روح‌الله خوشبخت با اشاره به آمادگی شهرداری شیراز را برای ارائه خدمات به شهروندان اعلام و اظهار کرد: از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود تا بازگشت شرایط جوی پایدار به هشدار‌ها توجه و با مسئولان همکاری کنند.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با تصریح بر انسداد کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان گفت: شهروندان هرگونه مشکلی را به سامانه‌های مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ و ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع داده تا همکاران ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز در کمترین زمان ممکن برای رفع آن مشکل اقدام می‌کنند.
وی گفت: با توجه به هشدار هواشناسی از سفر‌های غیرضروری با خودرو‌های شخصی در سطح شهر پرهیزکرده و از تجمع در حریم و بستر رودخانه  خودداری شود.

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • توصیه‌های ایمنی روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد به شهروندان در پی طوفان و وزش باد 
  • تنش آبی در ۴۰ شهر و ۳۰۶ روستای خراسان رضوی
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • گرامیداشت مدیر عامل فقید مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • اجرای ۱۶ طرح برای جبران کسری آب مشهد
  • دیار کویری خراسان، لب‌تشنه‌تر از همیشه