Web Analytics Made Easy - Statcounter

اشرف گنجویی گفت: همانگونه که جامعه پزشکی با تمام قوا در خدمت مردم هستند و با بیماری کرونا مقابله می کنند، صنف میوه فروشان و اتحادیه میدان داران نیز کوتاهی در خدمت رسانی به مردم نمی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، بازار داغ شایعات در ایام نزدیک به عید کاسبی اصناف مختلف را تحت تاثیر قرار داده، یکی از این بازارها که ارتباط مستقیمی با سلامت مردم دارد بازار میوه و تره بار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس شایعات منتشر شده در فضای مجازی شیوع ویروس کرونا سبب تعطیلی میدا میوه و تره بار شهر کرمان شده است.

بازار داغ شایعات کاسبی میوه فروشان را هم کساد کرد

مهدی اشرف گنجویی در پاسخ به این شایعه آن را قویا تکذیب کرد و گفت: تاکنون هیچ تعطیلی در میدان تره بار کرمان صورت نگرفته و همکاران ما ضمن رعایت کردن نکات بهداشتی به مردم خدمت رسانی می کنند.

وی افزود: همشهریان توجه داشته باشند هیچ گونه نگرانی برای تعطیلی میدان تره بار کرمان وجود ندارد، این میدان در همه ایام هفته به جز تعطیلی های رسمی فعال و آماده خدمت رسانی است.

نائب رئیس اتحادیه میدان داران کرمان مطرح کرد: از ابتدای اعلام خبر انتشار ویروس کرونا در کشور، همکارا ما به شدت مسائل بهداشتی را رعایت می کنند تا از انتشار احتمالی این ویروس جلوگیری شود.

اشرف گنجویی با اشاره به تامین میوه شب عید در استان کرمان ابراز کرد: سیب درختی مورد نیاز استان تامین و در سردخانه ها ذخیره شده است و ذخیره سازی پرتقال همچنان ادامه دارد.

وی یادآور شد: تاکنون حدود ۴۰۰ تن پرتقال در سردخانه های استان ذخیره سازی شده و پیش از عید به هزار و ۴۰۰ تن خواه رسید از این رو مردم اطمینان خاطر داشته باشند که هیچ خللی در تامین میوه شب عید ایجاد نخواهد شد.

اصناف با تمام قوا ایستاده در کنار پزشکان خدمت رسانی می کنند

نائب رئیس اتحادیه میدان داران کرمان تصریح کرد: همانگونه که جامعه پزشکی با تمام قوا در خدمت مردم هستند و با بیماری کرونا مقابله می کنند، صنف میوه فروشان و اتحادیه میدان داران نیز کوتاهی در خدمت رسانی به مردم نمی کنند.

اشرف گنجویی ادامه داد: شیوع ویروس کرونا تا حدودی سبب کساد بازار شده اما میوه فروشان به فعالیت خود ادامه داده و محصولی در خور شأن مردم در بازار توزیع می کنند.

وی بیان کرد: لازم به ذکر است که از نظر بهداشتی مغازه داران و افراد فعال میدان در سلامتی کامل به سر برده و میوه ها عاری از آلودگی هستند.

سودجویان با دامن زدن به شایعات به دنبال سو استفاده شخصی هستند

نائب رئیس اتحادیه میدان داران کرمان گفت: سودجویان با دامن زدن به شایعات به دنبال سو استفاده شخصی هستند، از نظر تامین و توزیع میوه در جنوب و شمال استان مشکلی وجود ندارد.

اشرف گنجویی تاکید کرد: صبح امروز طی تماس ها تلفنی با همکاران خود در شیراز، بندر عباس و چند شهر دیگر از وضعیت بازار میوه با خبر شده و این نوید را به مردم ایران می دهم که در سراسر کشور میدان های تره بار فعال هستند.

وی در ارتباط با میزان افزایش قیمت میوه در ابتدای سال جدید گفت: قیمت در بازار یوه به واسطه میزان عرضه و تقاضا مشخص می شود، با توجه به اینکه در سال جاری میوه به وفور تولید شده کمبودی نداریم، در نتیجه نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نخواهیم داشت.

نائب رئیس اتحادیه میدان داران کرمان در پایان ابراز کرد: گرچه هزینه تولید برخی میوه ها سرسام آور شده و کرایه حمل بار هم افزایش چشمگیری داشته اما تغییر جندانی در قیمت میوه اتفاق نیفتاده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: میوه فروشان تمام قوا خدمت رسانی تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۹۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع مردم همدان در حمایت از سپاه پاسداران در میدان امام(ره)

ایسنا/همدان عصر امروز ۲۶ فروردین، تجمع مردم همدان در حمایت از سپاه پاسداران و وارد آمدن سیلی سخت به صورت پلید صهیونیست در میدان حضرت امام(ره) برگزار شد.

جمعیت از عصر برای حضور در اجتماع مردمی در میدان امام (ره) جمع شده‌اند، حضور بیشتر خانوادگی‌ است اما باز هم جوانان و زنان میدان‌داری می‌کنند، جمله‌ی پر تکرار جمعیت همین است «مبارک باشه این پیروزی».

سرودهای پخش شده از چندین بلندگوی اطراف میدان شور دیگری به جمع می‌بخشد، کمی دورتر از جایگاه، چند زن جوان در حال پوشیدن چفیه هستند و پوسترهای دست‌نویس‌هایشان را بین هم توزیع می‌کنند. دختر نوجوانی پس از سلام و احوالپرسی خنده‌کنان به دوستش می‌گوید «دیدی زدیم، خوبم زدیم، آقا گفته بود دوران بزن در رو تمام شده».

دو زن بر صندلی‌های چیده شده کنارم می‌نشینند و تعریف می‌کنند «دیشب تا صبح از شوق خوابم نبرد، تا توانستم انا فتحنا و سوره نصر براشون خوندم» که دیگری با غم عجیبی گفت «در عوض دیشب مادرهای غزه‌ای با آرامش بیشتری بچه‌هایشان را خواباندند». دلم از حرفش می‌گیرد، راست می‌گوید پس از ۱۹۰ امروز اولین شب آرامش در غزه و فلسطین بود.

دو پسر نوجوان دوچرخه‌سوار که پرچم‌هایی همراه خود دارند، اطراف جایگاه چرخ می‌زنند و سوژه عکاسان و فیلمبرداران مراسم شده‌اند،‌ هر کسی تحلیلی از واقعه دیشب دارد، یکی می‌گوید «اگر زدند دوباره چه می‌شود»، آن یکی می‌گوید «مگر نشنیدی سپاه چه گفت؟: اگر بزنند سخت‌تر حمله می‌کنیم»، « مملکت ما صاحب داره»

صدای تلاوت قرآن نجواها را قطع می‌کنند، پس از سرود ملی، حضور مجری رنگ‌وبویی دیگر به مراسم ‌می‌بخشد، شعارهای «حیدر، حیدر_ مرگ بر اسرائیل_مرگ بر آمریکا و...».

سخنران مراسم مهدی قاسمی، فعال سیاسی است که به شرایط گذشته و کنونی کشور اشاره کرد و گفت: امروز اقتدار نظامی ایران زنده شد و از دیشب خیلی از خبرگزاری‌ها به کشور می‌گویند امپراتوری اسلامی ایران.

وی ادامه داد: دیشب شما اقتداری در دنیا مشاهده کردید و به قول امروزی‌ها به همه دنیا گفتند «کت تن کیه» و جلوی چشم تمام دنیا ۲۰۰ پهپاد را از بالای‌سر ۵ کشور مقابل چشم تمام ابرقدرت‌های دنیا عبور دادیم.

این فعال سیاسی تأکید کرد: ما دیشب فقط جواب رژیم صهیونیستی را ندادیم، بلکه ۲۲ کشور به آقای امیرعبداللهیان تلفن زدند که نزنید.

وی با اشاره به شرایط سخت رژیم صهیون بیان کرد: نتانیاهو سه قول داده بود که یک، همه مردم غزه را از فلسطین بیرون و به مصر می‌فرستند، دو، حماس را نابود می‌کنیم، سه، تمام اسراء را آزاد می‌کنیم‌ اما بعد از شش ماه هیچ غلطی نتوانستند انجام دهند و در واقع رژیم صهیونیستی عملا شکست خورده است.

قاسمی اظهار کرد: دیشب همه زدند اما دست یداللهی رهبر معظم انقلاب و نفس قدسی و آن صاعقه‌ای که بر سر آنها فرود آمد، کار را برای همیشه تمام کرد، یعنی هیمنه رژیم صهیونیستی و طرفدارانش در منطقه فروریخت.

وی با بیان اینکه وظیفه مردم این است که فضای اقتدار و غرور ملی را تقویت کنند، اظهار کرد: ان‌شاءالله همان‌طوری‌که رهبری فرموده رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و با شما مردم عزیز در مسجدالاقصی نماز خواهیم خواند.

به گزارش ایسنا، پس‌از سخنرانی این فعال سیاسی رجز خوانی، اجرای گروه سرود انجام شد و در پایان مراسم پرچم رژیم منحوس صهیونیستی را آتش زدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای راه اندازی بازار میوه و تره‌بار و ایجاد میدان عرضه دام در فیروزکوه
  • تکذیب ممنوعیت واردات گوشی‌های دکمه‌ای
  • ممنوعیت واردات گوشی‌های دکمه‌ای تکذیب شد
  • کشتارگاه دام ایلام حداکثر ظرف یک‌ ماه فعال شود
  • در خرید گندم منافع مردم خط قرمز ماست/ عملیات اجرایی میدان میوه و تره‌بار ایلام باید آغاز شود
  • فروش خودرو با دلار برای فرار از مالیات
  • مرخصی تمام مدیران استان کرمان لغو شد
  • اجتماع مردم همدان در حمایت از سپاه پاسداران در میدان امام(ره)
  • میدان داری دولت سیزدهم در خدمت رسانی به جامعه عشایری شهرستان اردل
  • تکذیب شایعه درباره تعطیلی پروازها از فرودگاه مهرآباد