Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی از تأیید صحت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۷ حوزه انتخابیه استان توسط شورای نگهبان خبر داد. ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، علیار راستگو اظهار داشت: شورای نگهبان بعد از بررسی گزارش‌های مربوط به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، صحت این انتخابات در هفت حوزه انتخابیه آذربایجان شرقی را تأیید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حوزه‌های انتخابیه بستان‌آباد، سراب، شبستر، مراغه و عجب‌شیر، مرند و جلفا، ملکان و میانه حوزه‌هایی هستند که شورای نگهبان صحت انتخابات در این حوزه‌ها را تأیید کرده است.

شورای نگهبان صحت انتخابات مجلس در 50 حوزه انتخابیه دیگر را تایید کردکدخدایی: صحت انتخابات مجلس در 34 حوزه انتخابیه تایید شدعبرت‌های انتخابات مجلس یازدهم

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: بر این اساس، تکلیف 7 کرسی از 19 کرسی نمایندگی استان در مجلس شورای اسلامی قطعی شد و نتیجه بررسی صحت انتخابات در سایر حوزه‌ها نیز به زودی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/115/ش

R7887/P/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان شرقی انتخابات مجلس حوزه انتخابیه شورای نگهبان صحت انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۹۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، بر اساس جدول زمانبندی انتخابات، دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف 21 اردیبهشت برگزار می شود .

تبلیغات دور دوم انتخابات از 13 اردیبهشت آغاز می شود.

در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف بین ۳۳ کاندیدا، هیچ کدام موفق به اخذ ۲۰ درصد از آراء نشدند و انتخابات بین سید حسن هاشمی و علی مولوی حقیقی به دور دوم کشیده شد.

                                                                    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • 21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه