Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@05:00:22 GMT

ادامه فعالیت قلیان‌سرا‌ها با بی‌سیم و نگهبان!

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۹۵۱۲

ادامه فعالیت قلیان‌سرا‌ها با بی‌سیم و نگهبان!

حسن جهانشاهلو دادستان فردیس در یادداشتی در صفحه اجتماعی خود درباره شیوع کرونا نوشت:

اکثریت اقداماتی که در فردیس نصفه و نیمه شروع کردیم در سراسر کشور عملی شد، اما کما کان در فردیس کامل اجرایی نشده است و این را بی تعارف بگویم به مردم بستگی دارد. متاسفانه متاسفانه مردم کنار ما نیستند حمایتی از ما نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گمانم این بود که با مردم در این ٤ سال صادق بوده ام پس مردم هم به من اعتماد خواهند داشت، اما اعتماد عمومی از بین رفته است و منهم قربانی این فاجعه هستم صبح‌ها حضوری به مردم تذکر می‌دهم جانتان با این شلوغی دادسرا در خطر است، اما به من زل می‌زنند و واکنشی نشان نمی‌دهند.

قلیان سرا‌ها را خواهش کردیم تعطیل کنید، اما با گماردن نگهبان و بیسیم چی به کار خود ادامه می‌دهند، مراکز تجمع را گفتیم جمع کنید خود برا جمع نشدن این مراکز تجمع می‌کنند. ژل بهداشتی را در داروخانه توزیع کردیم سر از ابزار فروشی سر کوچه در اورد.

واقعا مانده ام چه کنم جز اینکه باز هم به مردم التماس کنم که مردم مواظب سلامتی خودتان باشید این مقوله را نگذارید سر لج بازی با فلان دولتمرد و یا فلان کس. می‌دانم آخر سال است و اوضاع اقتصادی و کسب مردم تعطیل شده است، اما باز حفظ جانمان از همه چی واجب‌تر است مردم فردیس بیایید غمخوار هم باشیم همدیگر را درک کنیم به هم دیگر رحم کنیم.

گذر از این بحران با کمک دولت با کمک کشوری ثالث ممکن نیست فقط باید متحد بود تا بر کرونا غلبه کرد وگرنه آسیب‌های جدی خواهیم دید خانه را جای امنی بدانید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ویروس کرونا شیوع کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۹۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه فعالیت سامانه بارشی در قم

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی قم،براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و پیش‌یابی مدل‌های عددی،  فعالیت سامانه بارشی تا ظهر امروز چهارشنبه ادامه می‌یابد و از عصر این روز به تدریج با ورود هوای پایدار، از میزان ابر‌ها کاسته خواهد شد.

روز‌های پنج‌شنبه و جمعه آسمان صاف و وزش باد ملایم خواهد بود.

 دمای هوا از روز پنج‌شنبه به بعد روند افزایشی خواهد داشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آیت الله جوادی آملی: بهشت و جهنم محصول کار ما در همین دنیاست
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در قم
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنند
  • رنجش متقاضیان مسکن ملی فردیس از نیمه کاره رها شدن پروژه + فیلم و تصاویر
  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • قالیباف: کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • دفاع تمام قد حامی لایحه عفاف و حجاب از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد /با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید