Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@12:10:53 GMT

تصاویر | تظاهرات صدها زن فلسطینی در محکومیت معامله قرن

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۹۵۳۹

تصاویر | تظاهرات صدها زن فلسطینی در محکومیت معامله قرن

صدها زن فلسطینی در راستای فراخوان شاخه زنان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در محکومیت طرح صلح تحمیلی آمریکا موسوم به «معامله قرن» تظاهرات کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، صدها نفر از زنان فلسطینی در استان «خان یونس» واقع در جنوب نوار غزه فلسطین، تظاهرات برگزار کردند.

خبرگزاری «صفا» گزارش داد که این زنان به فراخوان شاخه زنان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در محکومیت طرح صلح تحمیلی آمریکا موسوم به «معامله قرن» تظاهرات کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زنان با در دست داشتن پلاکاردهایی، درباره حمایت یکجانبه آمریکا از رژیم صهیونیستی تأکید کردند: «ترامپ به آنان وعده داده است که آن (قدس) متعلق به آنان است... ولی خداوند به ما وعده داده است که آن (قدس) متعلق به ماست... نابود باد معامله قرن».

برخی از معترضان نیز تصاویر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را در دست داشتند که روی تصویرش، چکمه نیروهای فلسطینی، طراحی شده است.

معترضان فلسطینی همچنین ضمن پاره کردن تصویر ترامپ، عکسهای وی را نیز به آتش کشیدند.

ترامپ تا کنون اقدامات زیادی علیه مردم فلسطین انجام داده است که آخرین نمونه آن، رونمایی از معامله قرن بود که هشتم بهمن ماه گذشته رونمایی شد.

در طرح ترامپ، قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخته می‌شود، و پایتخت فلسطین نیز باید در شرق قدس و در شهرکی نام «ابودیس» احداث شود.

منابع خبری صهیونیستی گفته بودند که محمد بن سلمان شاهزاده سعودی مأموریت داشته است که مسئولان فلسطینی را قانع کند که این پایتخت جعلی را برای خود، بپذیرند (جزئیات بیشتر).

جنبش حماس همچنین شامگاه هشتم اسفند ماه جاری علیه معامله قرن در خان یونس، تظاهرات برگزار کرد.

افراد حاضر در این اعتراضات در مرکز این استان، دست به تحصن زدند و پلاکاردهایی در دست داشتند با این عناوین: «اسرائیل رو به نابودی است» و «نه به معامله قرن».

برخی از معترضان فلسطینی نیز تصاویر ترامپ و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

 

 

 

 

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: فلسطین اسرائیل معامله قرن معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۹۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در بیمارستان غزه

ایسنا/خراسان جنوبی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در محکومیت جنایت هولناک رژیم گرگ صفت صهیونیستی در بیمارستان شفا غزه بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام جنایتکارانه رژیم گرگ صفت و درنده خوی صهیونیستی در حمله به بیمارستان شفا غزه در سحرگاه دوازدهم رمضان ۱۴۴۵ و هتک حرمت زنان و دختران مظلوم و بی‌دفاع فلسطینی جنایتی بزرگ و غصه‌ای دردناک است که هرگز از حافظه تاریخی بشریت محو نخواهد شد.

تردیدی نیست این فاجعه ننگین و پرده‌دری آشکار صهیونیست‌ها ناشی از بی عملی و سکوت مجامع و مراجع موثر بین‌المللی و به طور آشکار حمایت وقیحانه دولت منفور و ضد بشری ایالات متحده آمریکا از رژیم جعلی و جنایتکار اشغالگر فلسطین بوده و پایان بخشیدن به این ستمگری‌های قرون وسطایی نیازمند عزمی راسخ و اراده‌ای جهانی است که بیش از همه مدعیان حقوق بشر را مخاطب قرار می‌دهد.

پر واضح است راهبرد شیطانی نسل‌کشی و پاکسازی نژادی علیه ملت فلسطین که هم اکنون دستور کار رژیم پلید صهیونیستی قرار گرفته است اگر با واکنش درخور و قاطعانه جامعه جهانی مواجه نشود بایستی ارتکاب جنایات ننگین و بی‌رحمی‌های گسترده‌تر در سرزمین‌های اشغالی و در قبال مردم مظلوم غزه را همچنان به انتظار نشست.

حفظ حرمت نوامیس مسلمین و رزمندگان مقاومت، خط قرمز امت اسلامی است و هر مسلمان و انسان آزاده‌ای سکوت در قبال آن را خیانتی بزرگ و نابخشودنی می‌داند و جنگ رسانه‌ای دشمنان اسلام و قرآن هرگز قادر نخواهد بود در صف مقاومت و اراده مجاهدان مومن که عزم خود را برای انتقام از این فاجعه اسفبار جزم کرده‌اند خللی وارد سازد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تقدیر از حضور هوشمندانه مردم علیه جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفا با محکومیت شدید این جنایت و یادآوری مجدد مسئولیت جامعه جهانی در قبال وضعیت دردناک فلسطین بویژه نوار غزه و وظیفه‌ی مراجع بین‌المللی و دولت‌های اسلامی در پیشگیری از تداوم جنایات جنگی رژیم غاصب صهیونیستی، حمایت از مقاومت اسلامی فلسطین و مردم مظلوم غزه به ویژه زنان و دختران را تکلیف آحاد ملل اسلامی دانسته و تاکید می‌کند به فضل الهی جنایت‌ها و بی‌رحمی‌های این روزهای رژیم درنده خوی صهیونیستی که مرزهای وقاحت و شیطان صفتی را جا به جا کرده است در روز جهانی قدس با حضور طوفانی ملت‌های مسلمان و بلکه حق طلبان و آزادی‌خواهان جهان پاسخ لازم را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • از زنان غیرنظامی اوکراینی در آموزش های متمرکز تا جلسه دادگاه دونالد ترامپ
  • از زنان غیرنظامی اوکراینی در آموزش های متمرکز تا جلسه دلدگاه دونالد ترامپ
  • تظاهرات حامیان فلسطین در اردن، مغرب و کرانه باختری
  • تجمع مردم ارومیه در محکومیت جنایات رژیم‌صهیونیستی برگزار شد
  • بیانیه علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • بیانیه علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی
  • تجمع اعتراضی مردم ارومیه در محکومیت کشتار زنان و کودکان غزه
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در بیمارستان غزه
  • محکومیت حمله به بیمارستان شفای غزه
  • محکومیت غصب سرزمین‌های فلسطینی‌ها توسط ایران