Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، رمضان قدیرف طرح معامله قرن مطرح شده از سوی آمریکا را در راستای قانونی جلوه دادن جنایتهای اسرائیل علیه قدس و مقدسات فلسطینیان دانست.

وی این اظهارات را در دیدار با محمود الهباش قاضی قضات فلسطین و فرستاده محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به چچن مطرح کرد.

قدیرف در ادامه بر ضرورت وحدت جهان اسلام در مقابله با این طرح ظالمانه تأکید کرد و گفت: گاهی خود مسلمانان باعث تشویق ادامه تجاوز دشمنانشان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس جمهور چچن ضمن افتخار به رابطه برادرانه خود با محمود عباس افزود: چچن کاملا در کنار فلسطین و حمایت از حقوق مردم این کشور ایستاده است.

هباش هم در این دیدار، اوضاع سخت مردم فلسطین و چالشهایی که قدس و مسجد الاقصی به سبب تجاوزهای اسرائیل با آن مواجه است را برای قدیرف تشریح کرد.

وی همچنین بر اهمیت افزایش زیارت کشورهای اسلامی از قدس و مسجد الاقصی برای محافظت از آن در برابر خطرات یهودی سازی تأکید کرد.

انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۰۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت مقابله با هرگونه افزایش قیمت خارج از قانون در البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی صبح یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه در مسیر تحقق شعار سال باید در تمامی ابعاد توسعه استان، مشارکت‌های مردمی را مد نظر قرار دهیم، گفت: بر این اساس ضرورت دارد راه اندازی، توسعه و احیای تعاونی‌ها را در دستور کار قرار دهیم.

وی افزود: طرح پیشنهادی ساماندهی، بازسازی و توسعه بخش تعاون برای اصلاح شبکه توزیع در استان البرز باید بررسی و در صورت تأیید اعضا، اجرایی شود. اتاق تعاون استان باید حضور فعال‌تری در این بخش داشته باشند چراکه بهره گیری از ظرفیت تعاونی‌ها، گام مؤثری در جهت تحقق مشارکت مردم خواهد بود.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: در قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم استان، کمیته‌ای تخصصی در بخش تعاونی‌ها فعال شده و ضرورت دارد مسائل این بخش به شکل تخصصی در کمیته مربوطه مورد بررسی و اتخاذ تدبیر قرار گیرد.

عبداللهی با اشاره به طرح سواحل مکران گفت: سیاست دولت سیزدهم در تعاقب تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص بهره برداری از ظرفیت سواحل جنوبی کشور، احصای ۲۷ نقطه و تعیین استان‌های معین فاقد ساحل برای سرمایه گذاری و ساخت شهرک‌های مسکونی است.

استاندار البرز مطرح کرد: می‌توان تعاونی‌هایی تشکیل داد و در بخش سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های اقتصادی همچون پرورش ماهی و میگو، ورود کرد. شرایط بازار هر روز باید رصد و روند تولید، توزیع و عرضه کالا به ویژه کالاهای اساسی، هر هفته در قالب گزارشی جامع در ستاد ارائه شود. همچنین باید با هرگونه افزایش قیمت خارج از قانون مقابله شود و وضعیت انبارها مورد نظارت قرار گیرد.

کد خبر 6084174

دیگر خبرها

  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها
  • تعرض ۲۱۹ شهرک‌ نشین صهیونیست به مسجد الاقصی
  • تعرض ۲۱۹ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی
  • فیلم| ممانعت پلیس رژیم اسرائیل از ورود فلسطینی‌ها به مسجد الاقصی
  • فیلم| ممانعت پلیس رژیم اسرائیلی از ورود فلسطینی ها به مسجد الاقصی
  • ضرورت تقویت جبهه فرهنگی در سطح بین‌الملل برای مقابله با تهاجم رژیم صهیونیستی
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله مؤثر با هر گونه اجحاف به کشورهای اسلامی
  • ضرورت مقابله با هرگونه افزایش قیمت خارج از قانون در البرز
  • ضرورت رعایت و اجرای قانون حجاب و پوشش در محیط‌های عمومی