Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید سعید شاهرخی روز سه شنبه در نشست راهبردی تصادف استان همدان اظهار داشت: با وجود خرید تعداد مورد نیاز دوربین توسط شهرداری و نصب آنها در سطح شهر غیر فعال شدن آنها توسط پیمانکار قابل قبول نیست.

وی اضافه کرد: امسال از محل توازن ۸۰ میلیارد تومان به شهرداری همدان پرداخت شده است در حالیکه نصب و راه اندازی این دوربین ها حدود ۲ میلیارد تومان هزینه در بر دارد بنابراین باید دفتر فنی استانداری علت این موضوع را پیگیری می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان بیان کرد: با وجود اینکه این مشکل حدود ۲ سال پیش نیز مطرح و تاکید بر حل آن را داشتم اما تاکنون این مشکل رفع نشده است چنانچه شهرداری نسبت در اجرای دستورات مانعی می بیند بیان کند یا اگر کفایت حل مشکل ندارند بنده مشکل را حل کنم.

شاهرخی ادامه داد: هر فرماندار و مسوولی در اجرای دستورات و مصوبات کوتاهی کرد به بنده گزارش دهید چراکه این قابل قبول نیست که با وجود ۱۷ دوربین در شهر همدان ما در  نصب آنها در داخل شهر عاجر باشیم.

وی بیان کرد: نصب  ۱۰ دستگاه دوربین توسط شرکت پیمانکاری در سطح شهر همدان و سپس غیرفعال کردن آنها پذیرفتنی نیست بنابراین باید شهرداری نسبت به تعیین تکلیف این موضوع اقدام کرده و در صورت نیاز پرونده تحویل دادستانی شود.

استاندار همدان گفت: برای نصب ۶۶ دوربین مورد نیاز در جاده های برون شهری نیز اگر مشکلی وجود دارد اداره کل حمل و نقل و پایانه ها نسبت به پیگیری موضوع به همراه اینجانب در وزارت راه و شهرسازی اقدام کند.

شاهرخی بیان کرد: باید نسبت به رفع نواقص دوربین های معیوب اقدام کرده و در مجموع ۶۶ دوربین تا پایان اردیبهشت سال گذشته در جاده های این استان نصب شود و هر گونه موانعی در اجرای این کار پیش از پایان سال گزارش شود.

وی اظهار داشت: دولت مکلف به کاهش ۳۱ درصدی حوادث رانندگی به نسبت تعداد ۱۰ هزار خودرو تا پایان برنامه ششم شده است که همدان تا پایان سال سوم برنامه ۲۹.۱ درصد این آمار را محقق کرده و تا پایان برنامه به طور حتم از آمار پیش بینی شده عبور می کند.

استاندار همدان بیان کرد: برای تسریع در برنامه کاهش تصادفات درون و برون شهری، اقداماتی باید اجرا شود بنابراین نباید در این باره منتظر مشاور طرح بود بلکه هر یک اعضای این جلسه بهترین مشاوران و کارشناسان هستند.

شاهرخی تاکید کرد: ۱۰ طرح که در کاهش سوانح و تلفات جاده ای موثر هستند به استانداری اعلام کنید به طور حتم هزینه مورد نیاز برای اجرای این طرح ها در کمترین زمان تامین و تخصیص می یابد. 

وی گفت: مسیرهایی که با اجرای طرح هایی همچون نصب دوربین، علائم ، خط کشی و دیگر مسائل ایمن می شوند را در برنامه کوتاه مدت قرار دهید چرا که با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال باید ایمنی جاده ها با قوت ببیشتری پیگیری شود.

برچسب‌ها همدان استانداری همدان سید سعید شاهرخی کاهش تصادفات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان استانداری همدان کاهش تصادفات همدان استانداری همدان کاهش تصادفات تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۰۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمالی خانوادگی در فردیس

مدیرکل اتباع و امور مهاجرین خارجی استانداری البرز از دستگیری اعضای خانواده رمال تبعه خارجی غیر مجاز در مشکین‌دشت فردیس خبر داد.

سیروس دهقان شیری گفت: پدر، مادر و دختر این خانواده با رمالی در این منطقه پول‌های هنگفتی را دریافت می‌کردند.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه افزود: بر اساس ابلاغ سازمان ملی مهاجرت در خصوص ساماندهی و جمع آوری اتباع خارجی غیرمجاز، پس از انجام هماهنگی‌های لازم با دادستان عمومی و انقلاب، نیروی انتظامی نسبت به دستگیری و انتقال تبعه مذکور به همراه اعضای خانوار به اردوگاه مراقبتی شهید وکیلی استان اقدام کرد.

دهقان شیری ضمن ضمن تاکید بر ادامه تحقیقات پیرامون تعداد افراد فریب خورده و سایر اقدامات غیر قانونی این اتباع خارجی غیر مجاز با اشاره به اینکه مردم برای رفع مشکلات و دریافت راه حل باید از اینگونه افراد دوری کنند، از شهروندان و مالباختگان خواست با مراجعه به نیروی انتظامی شهرستان فردیس جهت پیگیری و شکایات خود اقدام نمایند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: این رمال شیطان صفت را شناسایی کنید (+عکس) هشدار پلیس نسبت به کلاهبرداری از مردم با پیش‌ بینی آینده و طلسم و ...

دیگر خبرها

  • افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • آموزش و پرورش دلگان با خاطیان قیچی کردن لباس دانش‌آموزان برخورد می‌کند
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • پایانه‌های مسافربری اصفهان موفق به کسب گواهینامه مدیریت کیفیت و ارزیابی رضایت مشتریان شد
  • دفترچه انتخاب رشته دکتری اصلاح شد
  • اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری سال ۱۴۰۳
  • اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ منتشر شد
  • رمالی خانوادگی در فردیس