Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-16@22:29:08 GMT

اعلام شرایط انصراف متقاضیان طرح ملی مسکن

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۰۲۷۴

اعلام شرایط انصراف متقاضیان طرح ملی مسکن

معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه طی اطلاعیه ای از فراهم شدن شرایط انصراف متقاضیان طرح ملی مسکن خبر داد.

 

به گزارش پول نیوز، اطلاعیه معاونت مسکن و ساختمان به شرح زیر است؛

«به اطلاع آن دسته از متقاضیان محترم طرح اقدام ملی مسکن که قصد انصراف از ادامه فرآیند و برخورداری مزایای این طرح را دارند می رساند، این امکان از طریق مراجعه به پروفایل متقاضی و منوی "ثبت درخواست انصراف" مهیا می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 قرار است مرحله دوم ثبت نام طرح ملی مسکن از شنبه آینده 17 اسفندماه آغاز شود.

محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان در این باره گفته بود: در مرحله اول ثبت‌نام اعلام کردیم قبل از پایان سال مرحله دوم ثبت‌نام انجام می‌شود. شرایط ثبت‌نام مهیا شده و از شنبه آینده در 5 استان آذربایجان‌های شرقی، غربی، اردبیل، البرز و اصفهان ثبت‌نام انجام می‌شود.

وی بابیان این‌که روزهای دوشنبه و چهارشنبه هفته آینده ثبت‌نام طرح ملی مسکن در سایر استان‌ها انجام خواهد شد، ادامه داد: در صورت نیاز به ثبت‌نام در مرحله دوم، این کار اول هفته بعد (24 اسفند) انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: مرحله دوم ثبت‌نام با مرحله اول ثبت‌نام طرح ملی مسکن با توجه به شرایط بهداشتی متفاوت است؛ در مرحله اول ثبت‌نام‌ها بر اساس ظرفیت بود، اما در مرحله دوم برای آنکه نیازی به مراجعه مردم به کافی‌نت هم نباشد زمان ثبت‌نام از ساعت 8 صبح آغاز و تا ساعت 12 روز بعد یعنی تقریباً 2 روز ادامه خواهد داشت.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: در این مرحله بر اساس قرعه‌کشی اسامی را اعلام می‌کنیم تا آنها که 4 شرط را دارند برای انجام پروسه ثبت‌نام اقدام کنند.

محمودزاده با بیان این‌که این طرح برای دهک‌های 3 تا 7 است، یادآور شد: متقاضی در ابتدا باید 30 تا 40 میلیون آورده داشته باشند، ضمن این‌که 100 میلیون تومان وام دولتی نیز به آنها تعلق می‌گیرد. مابقی هزینه در دوره ساخت که 18 تا 24 ماه است، باید توسط متقاضیان واریز شود تا بتوانند واحد را تحویل بگیرد.

وی با اشاره به این‌که اردیبهشت یا خردادماه سال آینده اولین پروژه طرح ملی مسکن را افتتاح کنیم، اظهار کرد: برنامه‌ریزی ما بسیار دقیق است تا بتوانیم در زمان اعلامی کارها را انجام دهیم. روند ساخت با آورده متقاضیان و وام بانکی صورت می‌گیرد و در صورت تأخیر در تأمین آورده با تأخیر ساخت مواجه خواهیم شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی طرح ملی مسکن قرعه کشی وام دولتی مسکن و ساختمان طرح ملی مسکن مرحله دوم ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۰۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار درباره وعده‌های جابه‌جایی مسکن ملی در سهند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید سهند اعلام کرد: به اطلاع متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند می‌رساند: با توجه به این‌که برخی از افراد خارج از قوانین و مقررات و با درخواست مبالغی از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند وعده جابه جایی متقاضیان در فاز‌های مختلف این شهر را می‌دهند، اعلام می‌دارد که چنین اقدامی عملا امکان پذیر نیست و اقدام انجام شده توسط این افراد نیز خارج از چارچوب‌های قانونی است.

متقاضیان به چنین وعده‌هایی اعتماد نکنند و در صورت مشاهده چنین پیشنهاداتی موارد را به حراست شرکت عمران شهر جدید سهند به شماره ۰۴۱۳۳۴۳۷۷۱۴ اطلاع دهند.
هر گونه اطلاعات در خصوص پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند صرفا از طریق روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید سهند اعلام می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • ۹۷۰ واحد مسکونی در شاهرود به متقاضیان واگذار می‌شود
  • ساخت نهضت ملی مسکن بدون آورده متقاضیان
  • هشدار درباره وعده‌های جابجایی مسکن ملی در سهند
  • عودت مبلغ بلیت مسافران باطلی، بدون کسری وجه
  • پول بلیط مسافران پروازهای باطل شده استرداد می‌شود
  • هشدار درباره وعده‌های جابه‌جایی مسکن ملی در سهند
  • بخشنامه هواپیمایی درباره شرایط رسیدگی به امور مسافران
  • تکلیف کسانی که پروازشان باطل شده چه می‌شود؟
  • تامین زمین برای بیش از صد هزار واحد مسکن در فارس
  • متقاضیان مسکن نهضت ملی بردسکن تعجیل کنند