Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت بهداشت و درمان آمار مبتلایان قطعی به کرونا در ظهر روز 13 اسفند را در مجموع 2336 نفر اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، بر اساس اعلام وزارت بهداشت در 24 ساعت گذشته تعداد 835 نفر دیگر به کرونا مبتلا شده اند و با احتساب این تعداد، کل مبتلایان قطعی به کرونا تاکنون در کشور به 2336 نفر رسید.

همچنین در 24 ساعت گذشته تعداد 11 نفر نیز جان خود را از دست داده اند و با احتساب این افراد تعداد کل جانباختگان نیز به 77نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این احتساب تعداد فوت شدگان به تعداد کل مبتلایان تاکنون 3.29 درصد است .

لازم به ذکر است استان های گیلان، قم و تهران بیشترین شیوع را داشتند ضمن اینکه از ابتدا تا امروز 8532 نفر در بیمارستان ها بستری شده اند، از 5737 نفر تست گرفته شده که آزمایش 2336نفر مثبت اعلام شده است.

و تعداد 435 بهبود یافته به تعداد کل مبتلایان نیز 18.62 درصد می باشد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا کرونا ویروس کرونا در ایران بهبود یافته کرونا فوت شده کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب

آفتاب‌‌نیوز :

به طور کلی باید بدانید که کافئین باعث خشک شدن بدن می‌شود و چربی را از بین می‌برد و از آنجایی که قهوه بالاترین میزان کافئین را دارد، مصرف مداوم و روزانه قهوه باعث خشک شدن قلب دوم بدن یعنی کبد می‌شود؛ به همین دلیل عده زیادی برای از بین بردن کبد چرب خود شروع به مصرف قهوه می‌کنند.

بعد از مصرف قهوه کبد می‌تواند متابولیسم تخلیه و سوزاندن چربی را شروع کند. برای کبد چرب تنها پیشنهاد می‌شود که یک ساعت پیش از خواب شب خورده نشود و به جز این مورد، نکته دیگری در این اساس وجود ندارد.

از مضرات خوردن قهوه در شب می‌توان به بهم ریختگی ساعت خواب، بهم ریختگی نظم ترشح هورمن و اختلال در کارکرد غده هیپوفیز اشاره کرد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • اگر سپاه نبود، ایران تاکنون صدپاره شده بود!
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • اعلام تعداد زائران حج و پیگیری‌ برای ویزای عربستان
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • شخم اولیه ۶۲ درصد از شالیزار‌های گیلان
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • اپراتور‌ها چقدر به تعهدات خود عمل کردند؟/ مردم بهبود کیفیت اینترنت را احساس نمی‌کنند