Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از بخش‌های مختلف ستاد هوانیروز در جمع فرماندهان و کارکنان فنی اظهار داشت: هوانیروز به لطف خداوند منان و همت شما متخصصان فنی و خلبانان مؤمن و ولایت‌مدار در اوج قدرت است.
وی با اشاره به تعمیر و نگهداری متخصصان هوانیروز در حوزه بازآماد (اورهال) و تولید قطعات، افزود: اینکه به جایگاهی رسیده‌ایم که می‌توانیم در حوزه بازآماد و تولید قطعات خودکفا شویم، بسیار کار بزرگ و ارزشمندی در بخش ناوگان هوانیروز است و ما باید تلاش کنیم تا روی پای خود ایستادن را به همگان نشان دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه هوانیروز نقطه اتکا و قدرت در بین یگان‌های نظامی است، گفت: هوانیروز باید در تمامی عرصه‌های فنی و عملیاتی، قدرتمند باشد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش علاوه بر بازدید از بخش‌های فنی هوانیروز چند طرح رفاهی و همچنین باشگاه ورزشی ستاد هوانیروز را نیز افتتاح کرد.

برچسب‌ها کیومرث حیدری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خودکفایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیومرث حیدری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خودکفایی کیومرث حیدری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خودکفایی نیروی زمینی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۰۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر حیدری: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی‌شود

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: رژیم صهیونیستی بداند همانطور که فرماندهان ارشد گفتند اگر بخواهد دست از پا خطا کند پاسخ هایی خواهد گرفت که پشیمان کننده و خرد کننده خواهد بود و ایران با کسی که به خاکش تعدی‌کند مماشات نخواهد کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز چهارشنبه در حاشیه رژه روز ارتش، اظهار داشت: نزاجا سه تغییر و تحول مهم در سالهای اخیر در خود داشته ، ابتدا تغییر در ساختار کلی نیروی زمینی با تصویب رهبر انقلاب که این نیرو به یک نیروی متحرک، هجومی و با واکنش سریع تبدیل شود و اکنون اینچنین نیروی زمینی ای را در اختیار امنیت پایدار کشور قرار داده ایم.

امیر واحدی: سوخو24های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند

وی با شاره به تجهیزات نیروی زمینی ارتش، افزود: در نزاجا تسلیحاتی را وارد نیرو میکنیم که اکثریت آن در همین نیرو طراحی و توسط وزارت دفاع و با همکاری نزاجا به شکل دارای قابلیت هوشمند و دقیق زن و دور زن باشند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش درخصوص عملیات وعده صادق گفت: نیروهای مسلح ما مکمل همدیگر هستند به طور قطع رژیم صهیونیستی بداند همانطور که فرماندهان ارشد گفتند اگر بخواهد دست از پا خطا کند پاسخ هایی خواهد گرفت که پشیمان کننده و خرد کننده خواهد بود و ایران با کسی که به خاکش تعدی‌کند مماشات نخواهد کرد.

حیدری تصریح کرد: این را در دفاع مقدس ثابت کردیم و 8 سال در برابر قدرتهای دنیا ایستادیم و در پایان یک وجب خاک هم دست دشمن نماند. همچنین رژیم صهیونیستی هم بداند نیروهای مسلح ما آماده بودند و منتظرند این رژیم دست از پا خطا کند تا تعجیل در زوال آن را انجام دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران با کسی که به خاکش تعدی‌ کند مماشات نخواهد کرد
  • سرتیپ حیدری: اسرائیل بداند که پاسخ‌های بعدی خردکننده خواهد بود
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی‌شود
  • رژیم صهیونیستی بداند نیروهای مسلح ما آماده هستند
  • امیر حیدری: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی‌شود
  • سرتیپ حیدری: در صورت تعدی اسرائیل ایران پاسخ سخت تری خواهد داد
  • سرتیپ حیدری: هرگونه تهدید را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ می‌دهیم
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: ارتش ما یک ارتش انقلابی است
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: به هر تهدیدی در کوتاه ترین زمان پاسخ می دهیم
  • سرتیپ حیدری: آمادگی پاسخ به هر تهدیدی در کوتاه‌ترین زمان را داریم