Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@01:06:52 GMT

مقدماتی جام جهانی 2022 در آسیا عقب می ‌افتد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۰۸۷۶

مقدماتی جام جهانی 2022 در آسیا عقب می ‌افتد

دبیر کل اتحادیه فوتبال عربستان سعودی معتقد است دو دیدار آینده تیم ملی عربستان در راه‌یابی به جام جهانی احتمالاً به تعویق خواهد افتاد.

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم القاسم، دبیرکل اتحادیه فوتبال عربستان سعودی در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد به‌احتمال خیلی زیاد دو دیدار تیم ملی عربستان در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2022 در برابر یمن و سنگاپور به علت شیوع ویروس کرونا به تعویق خواهد افتاد، دودیداری که پیش‌ازاین قرار بود در روزهای 7 و 11 فروردین به ترتیب به میزبانی عربستان و سنگاپور برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این در حالی است که قراراست کنفدراسیون آسیا در روزهای 17 و 18 اسفند در همین رابطه نشست اضطراری در دبی برگزار کند تا در مورد تأثیر شیوع ویروس Corona در مسابقات در این قاره بحث کند.


القاسم در گفتگویی که در روزنامه الشرق الاوسط منتشرشده بود گفت: «تصمیم به تعویق انداختن دو بازی آینده تقریباً محتمل است.»


القاسم همچنین در ادامه افزود: در این جلسه که شنبه هفته آینده با حضور نمایندگان کمیته رقابت‌ها در دبی برگزار می‌شود، قرار است درباره پیدا نمودن راهکاری مؤثر برای برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و همچنین رقابت‌های مقدماتی جام جهانی بحث و تبادل‌نظر شود و پس از پایان آن، نتیجه این جلسه در اختیار رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها قرار خواهد گرفت.

 

گفتنی است در گروه چهارم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم ازبکستان با 9 امتیاز در صدر جدول قرار دارد، پس ‌از آن تیم ملی عربستان با یک بازی کمتر و کسب 8 امتیاز و همچنان بدون شکست در جایگاه دوم و تیم‌های سنگاپور، یمن و فلسطین هم به ترتیب با 7 و 5 و 4 امتیاز در رده‌های سوم تا پنجم جدول رده‌بندی این گروه قرارگرفته‌اند.

عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان مقدماتی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۰۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی وفایی به مرحله اصلی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مرحله مقدماتی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان از روز دوشنبه ۲۰ لغایت روز چهارشنبه ۲۹ فرودین ماه ۱۴۰۳ در سالن کروسیبل شهر شفیلد در کشور انگلستان برگزار شد و حسین وفایی با برتری در مقابل حریفانی از چین و هنگ کنگ جواز حضور در مرحله اصلی رقابت ها را کسب کرد.

در گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد آمده است: حسین وفایی نماینده شایسته اسنوکر کشورمان امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ در مقابل ژیانگ ژون از چین به میدان رفت و موفق شد حریفه خود را با نتیجه ۱۰ بر ۵ شکست دهد. این دیدار در دو بخش و در ساعت های ۱۳:۳۰ و ۱۹:۳۰ برگزار شد که نهایت با برتری ملی پوش اسنوکر کشورمان به پایان رسید.

حسین وفایی از دور سوم مرحله مقدماتی مسابقات کار خود را آغاز کرد و در گام نخست در مقابل مارک ا فو به میدان رفت و در پایان موفق شد حریف هنگ کنکی را با نتیجه ۱۰ بر ۴ شکست دهد و به دور پایانی راه پیدا کند.

امیر سرخوش دیگر نماینده اسنوکر کشورمان در این رقابت ها بود که در دور نخست نتیجه را به حریف چینی واگذار کرد و از دور رقابت های مقدماتی کنار رفت.

۲۵۱ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896531

دیگر خبرها

  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی عربستان مقابل استرالیا
  • روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه؛ معرفی رقبای نمایندگان ایران
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد*
  • آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال
  • بانک جهانی: شکاف درآمدی در ایران به کمترین رقمِ ۸ ساله رسید
  • بانک جهانی: شکاف درآمدی در ایران به کمترین رقم در ۸ سال رسید
  • آغاز فوتسال جام ملتهای آسیا از امروز