Web Analytics Made Easy - Statcounter

لقمان خسروپور روز سه‌شنبه پس از برگزاری جلسه‌ای با خیران این شهرستان افزود: مبلغ تعهد شده توسط خیران این شهرستان برای تهیه مواد بهداشتی کادر و پرسنل بیمارستان از جمله خرید ماسک «ان ۹۵» و لباس‌های حفاظتی هزینه می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین پیش بینی شده است از محل این کمک‌های نقدی چند دستگاه طب‌سنج نیز برای غربال‌گری مسافران در ورودیهای شهر خریداری و در اختیار تیم‌های غربالگری بیماران قرار داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ‌

وی افزود: در این جلسه تصمیم گرفته شد برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی نیز شماره حسابی ایجاد شود و یک نفر به عنوان نماینده خیران اقدام به خرید اقلام مورد نیاز با استفاده از کمک‌های جمع‌آوری شده کند.

«خسروپور»، با اشاره به اینکه بحث کنترل ویروس کرونا در راس برنامه‌های این شهرستان است، گفت: سعی و تلاش همه مسوولان این شهرستان و دستگاه های اجرایی کنترل این ویروس و جلوگیری از شیوع آن است که به‌صورت شبانه‌روزی و با تمام توان در حال اجراست.

کرونا مانند سایر ویروس‌های تنفسی است که در افراد دارای نقص ایمنی مانند بیماران دیابتی، دیالیزی و دارای بیماری‌های خود ایمنی می‌تواند خطرناک باشد و مرگ‌ و میر آن تاکنون حدود ۲.۱ درصد گزارش شده است.

این ویروس به عنوان نوع هفتم از خانواده ویروس کروناها همچنان ناشناخته است و تنها راه مقابله با آن رعایت بهداشت فردی و حاضر نشدن در اجتماعات و محافل عمومی به شمار می‌رود.

طبق آخرین آمار، هزار و ۵۰۱ نفر در ۲۷ استان درگیر ویروس در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۶۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند و ۲۹۱ نفر هم با بهبودی کامل ترخیص شده‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا بوکان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بوکان بهداشت و سلامت ویروس کرونا بوکان بهداشت و سلامت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۰۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • سازماندهی بیش از ۴۰۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با سیل در یزد
  • سازماندهی ۴۹۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی سامانه بارشی
  • بازدید میدانی استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده شهرستان زرند
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند