Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت داروسازی ثامن با بیان اینکه خط تولید مواد ضدعفونی کننده در این شرکت داروسازی راه‌اندازی شده گفت: این مجموعه برای پوشش نیاز بازار و جامعه جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ظرفیت تولید روزانه ۳۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده را دارد. ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

مجید طبسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و کمبود مواد ضد عفونی و رفع نیاز بازار و متقاضیان، شرکت داروسازی ثامن با تأکید تولیت آستان قدس رضوی یک خط تولید ویژه مواد ضدعفونی کننده با قابلیت تولید حجم وسیعی از این محلول را را‌ه‌اندازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: داروسازی ثامن در همین راستا دو نوع محلول ضدعفونی کننده با کاربرد متفاوت طبق فرمول‌های مورد تایید و توصیه سازمان بهداشت جهانی برای مقابله با ویروس کرونا با حداقل عارضه را در لابراتوار این مجموعه تولید کرده که یک نوع از آن محلول‌ها مختص پوست با خاصیت نرم کنندگی و یکی دیگر مخصوص سطوح با خاصیت اثرگذاری بالا برای از بین بردن ویروس‌ و باکتری‌ است که اکنون تولید این دو محصول با حجم نیم لیتر، یک لیتر و 5 لیتر در دستور کار و تولید قرار گرفته است، که در صورت اختصاص اتانول مورد نیاز از طرف سازمان غذا و دارو با تمام ظرفیت، تولید و در اختیار مردم و مراکز قرار خواهد کرفت.

آموزش بی‌وقفه با فناوری‌های نوین ارتباطی در روزهای کرونایی ایران‌پشتیبانی و حمایت مالی آپ از مسافران پرواز خارجی با توجه به شیوع کرونانتایج نمونه 65 بیمار مشکوک به کرونا درهمدان منفی شد

مدیرعامل شرکت داروسازی ثامن با تاکید بر اینکه تقاضا برای خرید این محصول در بازار از سوی مردم و سایر مراکز و نهاد‌ها برای پیشگیری از شیوع ویروس لجام گسیخته کرونا بسیار بالاست، افزود: این مجموعه به صورت روزانه در سه شیفت با ظرفیت تولید بالغ بر 30 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده برای پوشش نیاز بازار و جامعه فعالیت می¬کند، از همین رو درخواست لازم جهت اختصاص سهمیه اتانول به سازمان‌های مسئول ارسال و جهت تولید و توزیع گسترده محلول از هفته آینده اعلام آمادگی شده و ما از این نظره هیچ محدودیتی نداریم.

طبسی خاطرنشان کرد: شرکت داروسازی ثامن از بدو تصمیم برای تولید این محصول، به هیچ عنوان به موضوع سودآوری توجهی نداشته، بلکه بر حسب وظیفه به دنبال تولید محلول ضد عفونی کننده با استاندارد جهانی با کمترین عارضه بر مبنای فرمولاسیون واقعی و اثر بخش بوده تا در اختیار مردم قرار دهد.

انتهای پیام/282/ش

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مواد ضدعفونی کننده شرکت داروسازی ثامن ویروس کرونا شیوع ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۱۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به توزیع مواد سوختی توسط فروشندگی‌های شبکه تعاون روستایی بین روستائیان گفت: در سال گذشته ۳۵ میلیون و ۱۲۴ هزار لیتر مواد سوختی شامل بنزین، نفت سفید، گازوئیل، گاز در بین روستائیان و بهره‌برداران استان توزیع شده است.

وی افزود: خدمات شبکه تعاون روستایی ضمن کمک به بهبود معیشت زندگی روستائیان، یکی از راهکار‌های مهم در ممانعت از مهاجرت روستائیان به شهر‌ها محسوب می‌شود.

رحمانی، هدف از توزیع سوخت را حمایت از تولید کننده روستایی، استقرار و توسعه روستا‌ها و سهولت در رفت و آمد روستائیان عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام ۲۰۲۴ 
  • جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • فناوری پایدار: دروغی بزرگ!
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • اهمیت ورود به بازارهای بین المللی برای تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا