Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدیدترین رده‌بندی جهانی تنیس روی میز گویای صعود نوشاد و سقوط نیما عالمیان است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، فدراسیون جهانی تنیس روی میز رده‌بندی بازیکنان مرد و زن را در ماه مارس اعلام کرد که در این میان نوشاد عالمیان یک پله صعود کرد اما نیما عالمیان و ندا شهسواری به همراه دیگر نمایندگان کشورمان سقوط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش مردان شوشين، فان ژندونگ و مالونگ از چین اول تا سوم شدند. نوشاد عالمیان با یک رتبه صعود در جایگاه 60 ایستاد، نیما عالمیان یک رده سقوط مرد و در جایگاه 108 قرار گرفت. امیرحسین هدایی و امین احمدیان هم با دو و چهار پله سقوط در رده‌های 162 و 197 ایستادند.

در بخش بانوان چن منگ و سان يينگ شا از چین و ميما ايتو از ژاپن در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند. ندا شهسواری با 11 رده سقوط در جایگاه 215 قرار گرفت، مهشید اشتری با 8 رتبه تنزل در رده 305 ایستاد، مریم صامت با دو پله صعود در جایگاه 392 قرار گرفت و مهشید صامت با 6 رده سقوط در رتبه 529 ایستاد.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: نوشاد عالمیان نیما عالمیان ندا شهسواری فدراسیون جهانی تنیس روی میز مهشید اشتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۱۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بانوی قایقران آذربایجان‌غربی به نیمه‌نهایی مسابقات روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مهاباد، اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی اعلام کرد، فاطمه مجلل قایقران اهل ارومیه در روئینگ تکنفره بانوان در گروه سوم مقدماتی در جایگاه اول قرار گرفت و به دور نیمه‌ نهایی راه یافت.

فاطمه مجلل در روئینگ تک نفره بانوان در گروه سوم مقدماتی در رقابت با حریفانی از سنگاپور، فیلیپین، تایلند و قزاقستان با زمان ۸:۰۲۰۶۹ دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و به دور نیمه نهایی مسابقات راه یافت.

 در این رقابت نمایندگان فیلیپین و سنگاپور دوم و سوم شدند.

 

 

دیگر خبرها

  • جدیدترین رنکینگ یوفا؛ منچسترسیتی همچنان در صدر، صعود رم به رتبه هفتم
  • جایگاه شاخص بانوان ایرانی در هنر نگارگری و تذهیب حفظ شود
  • جنگ غزه و حملات ایران جایگاه اقتصادی اسرائیل را کاهش داده است
  • آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود شفیعیان به فینال ۵۰۰ متر کایاک بانوان
  • صعود بانوی قایقران آذربایجان‌غربی به نیمه‌نهایی مسابقات روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه
  • صعود تیم دونفره سبک‌وزن بانوان ایران به فینال
  • ذوب‌آهن، عامل سقوط تراکتور به رتبه چهارم!
  • لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد؛ نشان برنز شیما یارخواه در بخش بانوان
  • هیات اسکواش گلستان به رتبه دوم کشور صعود کرد
  • رقابت‌های تنیس روی میز المپیک در انتظار برادران عالمیان