Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@18:58:47 GMT

دانلود قسمت دوم سریال هم گناه+ قسمت 2 هم گناه کیایی

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۱۳۸۸

دانلود قسمت دوم سریال هم گناه+ قسمت 2 هم گناه کیایی

  قسمت دوم سریال هم گناه به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی با فیلمنامه‌ای که توسط محسن کیایی و علی کوچکی، بر اساس طرحی از چیترا نادری، نوشته شده است دوشنبه ۱۲  اسفند ماه ۱۳۹۸ وارد شبکه‌ی نمایش خانگی می‌شود.   برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت دوم سریال هم گناه اینجا کلیک کنید   هم گناه اولین تجربه مصطفی کیایی در شبکه‌ی نمایش خانگی است که پیش از این کارگردانی فیلم‌های موفقی همچون "ضد گلوله"، "عصر یخبندان"، "چهار راه استانبول" و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را در کارنامه‌ی خود دارد.

این سریال اولین تجربه‌ی حضور در این شبکه برای برخی از بازیگرانش نیز هست. ستاره‌هایی همچون پرویز پرستویی، هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی برای اولین بار حضور در این شبکه را تجربه می‌کنند. همچنین هدیه تهرانی که پیش از این در سریال «قلب یخی» و محسن کیایی که در «ساخت ایران ۲» حضور داشتند نیز در کنار کست پر ستاره‌ی هم گناه حضور دارند.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی تیزر قسمت دوم سریال هم گناه   از ویژگی‌هایی که هم گناه را تبدیل به سریالی قابل توجه می‌کند همکاری مجدد پرویز پرستویی با برادران کیایی است که هم اکنون فیلم پرفروش مطرب را در اکران دارند. این فیلم با شکستن رکورد فروش فیلم هزارپا به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران بدل است. همچنین حضور مجدد هدیه تهرانی بازیگر محبوب سینما در شبکه‌ی نمایش خانگی از دیگر جذابیت‌های این سریال است.

در قسمت قبل اندکی با خانواده‌ی بزرگ صبوری آشنا شدیم که فریبرز (پرویز پرستویی) در آن در مرکز توجه قرار دارد و آرمان (محسن کیایی) و امین (احسان کرمی) خواهرزاده‌های او هستند. فریبرز که سرهنگ اداره آگاهی است مدت‌ها درگیر پرونده‌ای مربوط به یک جاعل اسناد است و در راه تحقیقاتش به پرویز (حبیب رضایی) برمی خورد که برادرزن او بوده است. زنی که سال‌ها پیش همراه پسرش پیمان، او را کاملا ناگهانی ترک کرده است.

پرویز که پسرش به خاطر خلاف‌های او دستگیر شده است به سراغ فریبرز رفت و با وعده‌ی رساندن پیمان به او سعی کرد پسر خودش را آزاد کند. فریبرز در ابتدا او را دستگیر کرد، اما مدتی بعد به او فرصتی ۳ ساعته داد تا پیمان را پیدا کند...

منبع: فرارو

کلیدواژه: سریال هم گناه شبکه نمایش خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۱۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال سرزمین مادری متوقف شد

به گزارش همشهری آنلاین، پخش فصل دوم سریال «سرزمین مادری» در اسفند ماه ۱۴۰۲ به اتمام رسید و حالا فصل سوم این سریال به دلیل مراحل پس از تولید و انجام اصلاحات، در بخش‌هایی با وقفه مواجه شده و به گفته‌ی رئیس مرکز سیمافیلم بعید است فصل سوم این سریال اردیبهشت به آنتن برسد.

پیشتر اعلام شده بود فصل سوم سریال کمال تبریزی قرار است از ابتدای اردیبهشت روی آنتن تلویزیون برود.

کمال تبریزی پیشتر درباره‌ی اصلاحات انجام شده و میزان قسمت‌های این سریال گفته بود: «سرزمین مادری» سه فاز دارد که هر فصل آن حدود ۲۰ قسمت و کم و بیش است و در مجموع شامل ۶۰ قسمت است. ما برای اینکه دیگر هیچ سوءتفاهمی پیش نیاید اصلاحات کامل را انجام دادیم و تمام اصلاحیه‌ها در جلسات متعددی که با افراد مختلف داشتیم انجام شد. اغلب این اصلاحات به تغییر اسامی برمی‌گشت؛ اینکه طوری نباشد که اشاره به افراد خاصی داشته باشیم. البته کاری دشوار بود اما انجام شد و زمانی که همه، سریال را ببینند، متوجه می‌شوند که سوء‌تفاهم‌ها دیگر برطرف شده است و حالا دیگر قصه، داستان و موضوعی که مطرح است، اهمیت دارد و موارد حاشیه‌ای آن کنار می‌رود.

با این حال این کارگردان پس از پخش قسمت‌هایی ضمن انتقاد از وضعیت پخش فصل دوم سریال «سرزمین مادری» بدون رفع نواقص آن، از مخاطبان عذرخواهی کرده بود و در عین حال به حذفیات این سریال هم اشاره داشت.

سکانس پربازدید شهاب حسینی و نیکی کریمی در تلویزیون |‌ ببینید

فصل سوم سریال «سرزمین مادری» به کارگردانی کمال تبریزی و نویسندگی علیرضا طالب‌زاده بر اساس آنچه در برخی خبرها اعلام شد، قرار بود از چهارشنبه، پنجم اردیبهشت ماه در پلتفرم تلوبیون و پنجشنبه ۶ اردیبهشت از شبکه سه سیما پخش شود.

در فصل سوم «سرزمین مادری»، زمان وقوع اتفاقات سریال به سال‌های ۵۶ و ۵۷ می‌رسد و داستان وارد مرحله میانسالی رهی می‌شود و به همین جهت آرش مجیدی جایگزین شهاب حسینی که بازیگر نقش دوره جوانی این شخصیت است می‌شود.

شهاب حسینی نیز در فصل دوم جایگزین علی شادمان بازیگر نقش دوران کودکی رهی شده بود. علاوه بر مجیدی بازیگران دیگری همچون کوروش سلیمانی (در نقش سید حشمت)، سعید راد، گلچهره سجادیه، بابک حمیدیان، مهران رجبی، حسین مهری، مجید سعیدی، حسین عابدینی و لیلا برخورداری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال با نام پیشین «سرزمین کهن» ابتدا ۳ بهمن ۱۳۹۲ آغاز شد و تا ۲۴ بهمن همان سال نیز ادامه پیدا کرد، اما پس از مدتی به دلیل حواشی به وجود آمده متوقف شد و بعد از گذشت نزدیک به یک دهه پخش آن در ۲۰ مهر ۱۴۰۲ مجددا آغاز شد.

کد خبر 846362 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • انتقادها به «گناه فرشته» و ماجرای سخنان جنجالی یک مدیر!
  • سریال سرزمین مادری متوقف شد
  • گناه فرشته یا گناه شهاب حسینی، لادن مستوفی، امیر آقایی و ...
  • گناه فرشته یا گناه شهاب حسینی ، لادن مستوفی ، امیر آقایی و ...
  • گناه بزرگ سازنده سریال گناه فرشته
  • (عکس) تغییر شدید چهره نفس بازغی با آرایش و بدون آرایش
  • گاف عجیب در قسمت آخر «گناه فرشته»
  • پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود
  • در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟
  • اتفاق عجیب در قسمت آخر «گناه فرشته»