Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مشعل گاز در آخرین شهر سخت‌گذر، کوهستانی و جنگل‌نشین استان چهارمحال و بختیاری روشن و عملیات واگذاری انشعاب به ساکنان آغاز خواهد شد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیامک حیدری با اشاره به توسعه شبکه گاز و خدمات گازرسانی در دولت دوازدهم در مناطق سخت‌گذر این استان، گفت: عملیات گازرسانی به شهر بازفت به‌عنوان آخرین شهر بدون گاز سخت‌گذر و کوهستانی استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، با تلاش بی‌وقفه ماموران عملیات این اداره، خط انتقال شبکه گاز در عرض 190 متری رودخانه بازفت چمن‌گلی و در عمق 3 متری با موفقیت انجام شد و فرآیند روشن شدن مشعل گاز در منطقه بازفت در 3 ماه نخست سال آینده محقق می‌شود.
مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری میزان اعتبار هزینه شده برای این حجم عملیات را 3 میلیارد و 800 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: با برنامه‌ریزی انجام‌شده در بهار 99، مشعل گاز در این منطقه سخت‌گذر و جنگل‌نشین، روشن و عملیات واگذاری انشعاب به ساکنان آغاز خواهد شد.
حیدری، تعداد جمعیت ساکن در منطقه شهری و روستایی بازفت را بیش از 10 هزار نفر عنوان کرد و گفت: به‌زودی ساکنان بازفت و تعدادی روستا در این منطقه از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.
وی، انتقال خطوط شبکه گاز در مناطق یادشده را هزینه‌بر و روند پیشرفت کار را کند اعلام و تأکید کرد: بخش عمده مسیر لوله‌گذاری با برش کوه انجام می‌شود.
حیدری، طول شبکه گاز در حال انجام را حدود 23 کیلومتر در قله و گردنه اعلام و تصریح کرد: به عقیده کارشناسان، طرح انتقال گاز از گردنه چری به منطقه روستایی در بازفت یکی از دشوارترین طرح‌های شکافت کوه و تراشه‌برداری در کشور محسوب می‌شود و ضریب نفوذ گاز طبیعی در مناطق شهری بیش از 95 درصد و ضریب نفوذ گاز طبیعی در مناطق روستایی استان 86.5 درصد است.
وی، از اشتراک 308 هزار و 906 مشترک گاز در سطح استان خبر داد و گفت: 3 هزار و 311 مورد در سال به مجموعه مشترکان شرکت گاز استان افزوده شده که از این تعداد، 2 هزار و443 مورد شهری و 868 مورد روستایی است. تعداد انشعاب‌های نصب شده در سطح استان هم 181 هزار و 531 است که از این تعداد یک هزار و 580 مورد امسال اجرا شده است.
منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ در 100 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری و در مسیر گردنه چری واقع شده است که این استان را به خوزستان متصل می کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری شبکه گاز مشعل گاز سخت گذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۱۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوه‌خواری در روز روشن در پایتخت

شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران با اعلام کوه‌خواری در حریم منطقه ۲ گفت: این مجموعه به محض اطلاع از این مسئله، اقدامات لازم برای جلوگیری از این اقدام ناپسند را انجام داده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران، در اطلاعیه‌ای از کوه‌خواری در روز روشن در حریم منطقه 2 خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: شرکت شهربان و حریم‌بان، اقدامات لازم را برای جلوگیری از این اقدام ناپسند در منطقه 2 انجام داده است.

در این اطلاعیه اضافه شده است: متاسفانه این اقدام توسط یکی از شهروندان در منطقه 2 انجام شده که وی اقدام به کرت‌بندی غیرمجاز کرده است. شرکت شهربان و حریم‌بان تاکید کرده حریم‌بانان ناحیه یک منطقه 2 در حین گشت‌زنی به یک مورد کرت‌بندی غیرمجاز برخورده و فورا اقدام به رفع خلاف و اعاده به حالت اولیه کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • بهار بارانی سودجان از لنز دوربین شهروندخبرنگار
  • اجرای طرح اجتماعی پسماند در ۵ شهر و ۱۰ روستای چهارمحال‌ و بختیاری
  • مدیریت اجتماعی پسماند در ۱۵ شهر و روستای چهارمحال وبختیاری
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • تصادف منجر به فوت در چهارمحال و بختیاری
  • وجود هزار و ۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال در چهارمحال و بختیاری
  • کوه‌خواری در روز روشن در منطقه ۲ پایتخت
  • کوه‌خواری در روز روشن در تهران
  • کوه‌خواری در روز روشن در پایتخت