Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- یک گروه از وکلای سودانی تحرکات قانونی علیه آژانس‌های مسافرتی متهم به فریب جوانان و همکاری با یک شرکت اماراتی برای انتقال این جوانان به لیبی را آغاز کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، «سلیمان الجدی» نماینده یک گروه از وکلای سودانی روز دوشنبه (دیروز) در یک کنفرانس خبری گفت که اجرای اقدامات قانونی علیه آژانس‌های مسافرتی در خارطوم و تعقیب قضایی شرکت اماراتی «بلاک شیلد» را آغاز کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روزنامه «سودان تریبون» به نقل از الجدی نوشت که فاجعه‌ای که جوانان سودانی با آن مواجه هستند در چارچوب جرایم فرامرزی است.
ژانویه گذشته نیز به دنبال اعتراضات خانواده‌های جوانان سودانی که به لیبی اعزام شده‌اند، دولت سودان موضوع قراردادهای امضا شده بین سودانی‌ها با شرکت بلاک شیلد امارات را بررسی کرد.
«فیصل صالح» وزیر اطلاع‌رسانی و سخنگوی دولت سودان گفته بود که دولت یک اتاق عملیات برای پیگیری موضوع جوانانی که با شرکت بلاک شیلد برای خدمات امنیتی قرارداد بسته‌اند، تشکیل داده است.
پیشتر صدها نفر از خانواده‌های این جوانان مقابل وزارت خارجه سودان تجمع کرده و اعتراض خود به اعزام فرزندانشان برای جنگ در یمن و لیبی را اعلام کردند.
معترضان پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آن‌ها نوشته شده بود «فرزندان ما فروشی نیستند»، «فرزندان ما را بازگردانید».
به نوشته روزنامه «سودان تریبون»، فیلم‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که به دنبال تشدید اعتراضات خانواده‌های سودانی گروهی از سودانی‌ها برای خروج از شهر «رأس لانوف» لیبی آماده می‌شوند و با یک هواپیما 275 سودانی به خارطوم منتقل شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شکایت سودانی اماراتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۱۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) طوفان شن بنغازی لیبی را درنوردید

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • ببینید | آسمان سرخ لیبی
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • بلاک شات دیدنی لبران جیمز مقابل جمال موری در دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز / فیلم
  • طوفان شن بنغازی لیبی را درنوردید + فیلم
  • (ویدئو) طوفان شن بنغازی لیبی را درنوردید
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود
  • نصف شدن بیت‌کوین چیست و آیا مهم است؟
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت