Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@23:14:24 GMT

گزارش کامل از اولین نشست سرمربی جدید الاهلی

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۱۹۹۸

گزارش کامل از اولین نشست سرمربی جدید الاهلی

در نهایت تیم فوتبال الاهلی عربستان قرارداد خود را با یک مربی اهل صربستان منعقد کرد ودر ادامه اولین نشست خبری را با حضور این مربی برگزار کرد.

به گزارش گورزش سه"،تیم فوتبال الاهلی عربستان یکی از رقبای استقلال در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که پس از اخراج کریستین گروس سرمربی سوئیسی خود مدتی هدایت این تیم را به یک سرمربی موقت سپرده بود در نهایت با عقد قراردادی یک ونیم ساله ملادان میلوویچ صربستانی را به عنوان سرمربی جدیدی این تیم معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 سرمربی تیم جدید الاهلی، در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از ورود به جده، ضمن ابراز خوشحالی از حضور در عربستان سعودی و قراردادش با الاهلی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.


وی در اولین کنفرانس مطبوعاتی روز گذشته حضور پیدا کرد و در ابتدا گفت: «من زیاد صحبت نمی کنم، من به کار اعتقاد دارم و می دانم که یک تیم با بازیکنان بسیار عالی را آموزش خواهم دادو در اختیار دارم. همراه با بازیکنان و به کمک دستیارانم قصد داریم که در این باشگاه سخت کارکنیم تا تیم فواتبال الاهلی، همواره در جایگاه نخست قرار داشته باشد.»


سرمربی جدید الاهلی اظهار در ادامه افزود: «من تعدادی از مسابقات قبلی را تماشا کردم که در واقع تیم فرصت های خوبی را از دست داد، اما صحبت در مورد دوره قبل دشوار است و ما باید برای آینده کار کنیم.»

 


میلوویچ در پاسخ به سؤالی به شرق الاوسط در مورد میزان آگاهی از قدرت وبرتری لیگ عربستان گفت: «لیگ عربستان سعودی لیگ عالی و پیشرفته‌ای است و درعین‌حال تعداد بازیکنان خارجی در این لیگ بسیار زیاد است، که این امر برای هر لیگی یک مزیت محسوب می‌شود، علاوه بر آن بازیکنان همچنین مربیان خوبی در لیگ یافت می‌شوند که همه این‌ها عواملی هستند که به هر رقابتی اعتبار می‌بخشند.»


سرمربی 49 ساله صربستانی تیم فوتبال الاهلی درخصوص کیفیت تیم الاهلی گفت: «تیم الاهلی بازیکنان ممتاز و برجسته خارجی و داخلی زیادی دارد.»


وی در مورد اینکه او به همین تیم اعتماد می‌کند، بیان کرد: «من معتقدم امروز صحبت درباره نحوه بازی تیم تا حدی زود باشد، ما معمولاً با بازیکنان دیدار می‌کنیم، سپس نحوه صحیح بازی را طبق داشته‌هایمان تعیین خواهیم کرد.


چندین روش داریم که می‌توانیم به آن اعتماد کنیم و این راه بگویم که من عاشق تغییر به روش مناسب هستم که البته این امر به بازیکنان بستگی دارد. در فوتبال مدرن باید بلد باشید که بیش از یک روش بازی کنید، ما می‌توانیم بازی را به یک روش شروع کنیم اما در ادامه برحسب اتفاقات داخل زمین، آن را تغییر دهیم.»


از طرفی، محمد الهارتی، مدیر اجرایی تیم فوتبال الاهلی، پس از صحبت‌های میلوویچ اعلام کرد: تیم فنی ولادان میلوویچ از 5 دستیار تشکیل‌شده است و در همین‌جا از منصور بن مسال، سرپرست عمومی فوتبال، بخاطر حمایت از وی در انعقاد قرارداد با میلوویچ شکر و قدردانی می‌کنم.»

 


این در حالی است که ولادان میلوویچ، سرمربی صربستانی الاهلی عربستان عصر دیروز پس از انعقاد قراردادی یک ونیم ساله تمرینات تیم جدید خود را در ورزشگاه محمد الفیصل و در مقر این باشگاه برای آماده‌سازی و رویارویی در روز جمعه در ادامه هفته بیست ویکم با الفیاحه برگزار کرد.


 این سرمربی صربستانی سحرگاه به همراه دو دستیارش وارد فرودگاه بین المللی عبدالعزیز در جده شد و توسط، کارمندان روابط عمومی باشگاه الاهلی مورد استقبال قرار گرفت.


میلوویچ قبل از حضور در اولین جلسه تمرینی، با منصور بن مسعل، سرپرست باشگاه الاهلی و عبدال الاح المینه، رئیس هیئت‌مدیره این باشگاه، برای تشریح برنامه‌های مرحله بعدی، دیدار کرد و برنامه کاری خود با این تیم و نیازهایش برای رقابت در سطح آسیا را در اختیار آن‌ها قرار داد.

عربستان الاهلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان الاهلی تیم فوتبال الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۱۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رآی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک را صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی درباره تخلف انتسابی مجتبی حسینی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه پس از دیدار برابر شمس آذر قزوین، تخلف وی محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رای صادره غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر پس از مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ است.

ضمنا یک جلسه محرومیت تعلیقی این مربی طی دادنامه ۱۰۰۴ پس از قطعی شدن این حکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره ۲۲۴ نیز رفع اثر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟
  • تاکید روسیه و چین برآتش‌بس کامل وارسال فوری کمک‌های انسانی به غزه
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • آغاز مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان