Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@10:48:12 GMT

افتتاح پروژه های صنعت آب و برق آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۲۴۴۲

افتتاح پروژه های صنعت آب و برق آذربایجان غربی

ایسنا/آذربایجان غربی در راستای پویش ملی هر هفته الف ب ایران، پروژه های صنعت آب و فاضلاب و برق استان آذربایجان غربی من الجمله سامانه فاضلاب خوی، افزایش ظرفیت پست 132/20 کیلو ولت اشنویه و احداث سه بی خط و یک بی کویلاژ در پست زرینه رود بصورت ویدئو پروژکتور توسط اردکانیان وزیر نیرو و با حضور رحمانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی، عابدی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی، کبیری نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی، رضوی مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان، حسن بکلو مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی در شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت نيرو استانی عکس آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۲۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گازرسانی به بیش از ۳۰۰ مسکن مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   پروین محمد پوری مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی به همراه کارشناس مسئول مسکن بهزیستی با حضور در دفتر علیرضا شیخی ، مدیرعامل شرکت گاز استان ، با اهدای لوح از وی تجلیل کرد.

شرکت گاز استان برای خدمت به نیازمندان و جامعه هدف بهزیستی و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی ، هزینه  لوله کشی گاز تعداد ۳۰۶ واحد مسکن ویژه مددجویان بهزیستی در سراسر استان به مبلغ ۴۵ میلیارد ریال تقبل و به حساب سرپرستان خانوار واریز کرد.

 محمدپوری با قدردانی از اقدام خداپسندانه در خدمت رسانی به نیازمندان ، همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی را از عوامل مهم و موثر در رفع مشکلات این قشر دانست  و با اهدای لوح تقدیر از خدمات مدیرعامل شرکت گاز تجلیل کرد.

دیگر خبرها

  • نسخه نجات اقتصاد استفاده از ظرفیت مردم و بخش خصوصی است
  • افزایش حجم آب سد‌های آذربایجان‌غربی
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از پروژه‌های عمرانی مرند
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از طرح‌های عمرانی مرند
  • جزئیات روند پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب خوزستان
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی در تكاب
  • گازرسانی به بیش از ۳۰۰ مسکن مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی
  • سرمایه اجتماعی، امکان جذب و تجمیع سرمایه‌های فیزیکی و مادی را فراهم می‌کند
  • شتاب روند توسعه و آبادانی در آذربایجان‌غربی
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی در تکاب