Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم خاکسپاری مرحومه فاطمه کریمی مادر گرانقدر شهیدان محمدحسین و داود فهمیده فردا ساعت 11 در قطعه ۲۵ بهشت زهرا(س) برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، فاطمه کریمی مادر گرامی شهیدان والامقام داود و محمد حسین فهمیده شامگاه دوشنبه ۱۲ اسفند ماه پس از سال‌ها فراق از فرزندانش دعوت حق را لبیک گفته و به فرزندان شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم خاکسپاری مادر شهیدان فهمیده در قطعه ۲۵ بهشت زهرا(س) چهارشنبه ۱۴ اسفندماه از ساعت ۱۱ صبح آغاز خواهد شد.

هادی حفیظی رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان تهران در پی درگذشت مادر گرامی شهیدان فهمیده پیامی بدین شرح صادر کرد:

انا لله و انا الیه راجعون

صلابت و استواری مادران شهدای گرانقدر و والامقام که فرزندان دردانه خود را در راه رضای الهی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کرده‌اند، با هیچ زبانی قابل ستایش نیست. چرا که شهادت لایق انسان‌های عارف و به کمال رسیده‌ای است که از جان خود به خاطر لقاء الهی گذشته و شهادت را به تمامی لذات مادی و دنیوی ترجیح داده‌اند.

درگذشت بانوی مومنه، مادر آن رهبر سیزده ساله میهن که خالصانه عمر ارزشمند خود را در راه تربیت فرزندانی مؤمن و انقلابی گذاشته، محضر حضرت ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده معزز شهدای والامقام و تمامی ملت غیور ایران اسلامی تسلیت و بر اسوه صبر و بردباری مؤمنانه آن مرحومه با ارادت خالصانه و متواضعانه ادای احترام می‌نمایم.

از درگاه خدای متعال بالاترین علو درجات و غفران و رحمت واسعه الهی برای ایشان مسئلت دارم.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/ت/س

منبع: فارس

کلیدواژه: بهشت زهرا جمهوری اسلامی رهبر معظم انقلاب مراسم خاکسپاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۲۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، آخوندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: امواج ناپایداری که از سطح منطقه عبور کردند موجب بارش‌هایی در برخی نقاط استان شد به طوری که بیشترین بارش باران با ۷ میلی متر در بوئین زهرا و ۶ میلی متر در آوج به ثبت رسید.   به گفته وی، تا بعد از ظهر امروز بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد‌های لحظه‌ای را در برخی مناطق استان خواهیم داشت.   کارشناس هواشناسی با بیان اینکه فردا وضعیت جوی پایدار می‌شود، گفت: امروز و فردا وزش باد‌های شمالی را خواهیم داشت که موجب کاهش دما می‌شود.   آخوندی افزود: پنجشنبه و جمعه هم وضعیت جوی به نسبت پایدار خواهد بود.   به گفته وی، بامداد امروز حداقل دما با ۵ درجه در آوج به ثبت رسید.

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • فال انبیا فردا پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • لحظه دردناک مواجهه مادر با پیکر فرزندش در غزه | ببینید
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا
  • جوی آرام در انتظار کرمانشاه
  • خوشحالی مردم و کشاورزان از بارش رحمت الهی