Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@07:50:51 GMT

یک ماده مخدر جدید در شرق تهران کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۲۶۱۰

یک ماده مخدر جدید در شرق تهران کشف شد

سرهنگ «ابراهیم شریفی مقدم» امروز سه شنبه به پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت گفت: چندی قبل ماموران تجسس کلانتری در جریان فعالیت فرد جوانی در زمینه فروش مواد مخدر بونزای قرار گرفتند و تحقیقات برای شناسایی متهم در دستور کار  قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی متهم شدند و مشخص شد وی سوار بر موتور در منطقه شرق تهران اقدام به فروش مواد مخدر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ ادامه داد: ماموران با شناسایی متهم، در یک عملیات غافلگیرانه در خیابان دردشت او را دستگیر و در بازرسی بدنی از وی ۵۳ گرم مواد مخدر بونزای کشف کردند.

این مقام پلیس اظهار داشت: در بازرسی از خانه و مخفیگاه متهم نیز ۹۱ بسته مواد مخدر بونزای به مقدار ۷۰ گرم کشف شد.

به گفته سرهنگ شریفی مقدم، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.

وی گفت: این نوع ماده مخدر بسیار خطرناک و مصرف آن در بین دانش آموزان و نوجوانان درحال رشد است.

شریفی مقدم افزود: از آنجا که این ماده بین نوجوانان و جوانان بیشترین استفاده را دارد و از طرفی تشخیص این ماده بسیار سخت است. به همین دلیل، پدر و مادرها باید در نظر داشته باشند که فرزند خود و حرکات او را زیر نظر داشته باشند.

وی از نشانه های این مواد را برافروخته شدن و پرحرارت شدن صورت، قرمز شدن چشم ، پرحرفی زیاد ، بروز دادن رفتارهای غیرقابل کنترل و جرات پیداکردن و شجاع شدن ناگهانی افراد مصرف کننده آن بیان کرد.

برچسب‌ها ریاست پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا شهر تهران پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران پلیس تهران بزرگ شهر تهران پلیس تهران بزرگ مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۲۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیریک با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از فعالیت یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر صنعتی در شهرستان دست یافتند که نشان می‌داد اعضای این باند با ورود یک محموله مخدر شیشه با ترفندی خاص قصد انتقال آن به عمق کشور را دارند.

وی افزود: در این رابطه مأموران پلیس با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و کنترل و رصد تحرکات اعضای این باند، سرانجام شب گذشته قاچاقچیان را که به وسیله یک دستگاه پژو ۴۰۵ دلفینی در حال انتقال محموله مواد مخدر، در محور میشی شهرستان سیریک بودند رصد و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: سوداگر مرگ که خود را در چنگال قانون می‌دید بدون توجه به اخطارهای پلیس، و با رها کردن خودرو و تاریکی هوا از محل متواری که خودروی پژو متوقف و در بازرسی از آن ۲۴ کیلو و ۷۰۰ گرم مخدر شیشه که به صورت حرفه‌ای در قالب‌های کوچک فشرده سازی و جاساز شده بود، کشف شد.

سردار جاویدان خاطر نشان کرد: با توجه به شناسایی اعضای این باند، تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد.

کد خبر 6085552

دیگر خبرها

  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • جزئیات دستگیری اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران 
  • سلطان کوکائین در تهران دستگیر شد
  • دستگیری یکی از اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران
  • عملیات گاندو برای دستگیری سلطان کوکائین؛ سلطان کوکائین کیست و چطور بازداشت شد؟
  • کشف ماده مخدر از نوع تریاک در محور تهران قم
  •  سوداگر مرگ با بیش از ۴ کیلو تریاک در رشت دستگیر شد
  • دستگیری سرکرده تبلیغ و فروش کوکائین در فضای مجازی
  • دستگیری یکی از سرکردگان تبلیغ و فروش کوکائین در تهران