Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از کشف ۶۶ هزار و ۱۰۰ عدد دستکش، ۶ هزار و ۱۹۰ عدد انواع ماسک و ۳۶ بطری یک لیتری ماده ضد عفونی از ۲ انبار در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، علی تهوری معاون بازرسی سازمان صمت عنوان کرد: امروز با همکاری سازمان اطلاعات سپاه خراسان جنوبی در یک اقدام مشترک ۲ انبار (مربوط به یک فرد) کشف و طبق ضوابط قانونی بازرسی از این انبارها انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در بازرسی از این انبارها ۶۶ هزار و ۱۰۰ عدد دستکش، ۶ هزار و ۱۹۰ عدد انواع ماسک و ۳۶ بطری یک لیتری ماده ضد عفونی، کشف و ضبط شد که برای انجام مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح ارسال خواهد شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: پس از شیوع ویروس کرونا در سطح کشور اقدامات نظارتی توسط دستگاه‌های ذیربط از جمله سازمان صمت در اولویت کاری قرار گرفت و تاکنون ۷ پرونده تخلف کالاهای بهداشتی از جمله دستکش، ماسک و ماده ضدعفونی کننده در استان تشکیل شده است.

وی افزود: عمده این تخلفات در زمینه عرضه نکردن، گرانفروشی، اختفا و امتنا بوده که برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

تهوری یادآور شد: با توجه به اینکه احتمال سوءاستفاده برخی افراد سودجو محتمل بود طرح ضربتی نظارت بر کالاهای هدف از جمله دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده دست در برنامه کاری بازرسی قرار گرفت.

وی گفت: تیم‌های بازرسی به صورت مستمر در قالب گشت‌های مشترک از مراکز عرضه کننده، داروخانه‌ها و کالای طبی و سایر مراکز بازدید دارند.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت ستان خراسان جنوبی تصریح کرد: با افرادی که بخواهند در این شرایط سلامت شهروندان را به خطر انداخته و با گرانفروشی و احتکار کالا سوءاستفاده کنند به شدت برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد: اداره کل اطلاعات استان، سازمان اطلاعات سپاه و پلیس آگاهی نیز در گشت‌های نظارتی همراهی دارند و با متخلفان در این حوزه به شدت برخورد خواهد شد و اگر تخلفات از مصادیق مجرمانه باشد دادستان نیز ورود می‌کند.

تهوری گفت: مردم در صورت اطلاع از محل‌های نگهداری اقلام بهداشتی، گرانفروشی یا اختفای کالا، می‌توانند مراتب را با سامانه ۱۲۴ در میان بگذارند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستکش کرونا معاون بازرسی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۲۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از سرگیری بازرسی‌های آژانس از تاسیسات هسته‌ای ایران

میخائیل اولیانوف، نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اعلام کرد که بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی (IAEA) به تاسیسات هسته‌ای ایران بازگشتند.

اولیانوف در پستی در تلگرام نوشت: بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی که به دلیل تنش در منطقه به طور موقت از تاسیسات هسته‌ای ایران خارج شده بودند، برای انجام وظایف خود به ایران بازگشته اند.

رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، پیش‌تر اعلام کرده بود که بازرسی‌ها در روز سه‌شنبه پس از تعطیلی موقت سایت‌های هسته‌ای ایران در روز یکشنبه ادامه خواهد یافت.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همچنین با تاکید بر اینکه مدرکی درباره ساخت سلاح هسته‌ای در ایران وجود ندارد، گفت که تنش‌های اخیر نیز خللی بر روند فعالیت‌های نظارتی این سازمان از برنامه هسته‌ای ایران ایجاد نکرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • وسایل حفاظت فردی در کار با برق
  • نمایندگان صدای واحد اولویت های عمرانی خراسان رضوی باشند
  • منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند/ ضرورت نظارت سخت گیرانه بر ثروت‌های ملی در استان
  • منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی
  • از سرگیری بازرسی‌های آژانس از تاسیسات هسته‌ای ایران
  • بار اصلی تحقق شعار سال بر دوش صنعت نفت است
  • انتقاد رئیس سازمان بازرسی از خام‌فروشی در صنعت نفت
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در خراسان جنوبی
  • هشدار سازمان هواشناسی: فعالیت سامانه بارشی از امروز تا چهارشنبه