Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-20@01:03:24 GMT

عجله بارسلونا سبب مصدومیت عثمان دمبله

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۳۴۶۸

عجله بارسلونا سبب مصدومیت عثمان دمبله

با وجود انتقادات فراوان نسبت به مصدومیت های متوالی عثمان دمبله، حالا انگشت اتهام درباره این موضوع به سمت باشگاه بارسلونا روانه شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مصدومیت های متوالی عثمان دمبله نه تنها به بارسلونا ضربه می‌زند بلکه این بازیکن بسیاری از دیدارهای تیم ملی فرانسه و به خصوص رقابت های یورو ۲۰۲۰ را از دست خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه پیش از این دمبله خیلی در ترکیب تیم ملی فرانسه بازی نکرده اما او موفق شد با این کشور به مقام قهرمانی رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دست پیدا کند.

 

نشریه اکیپ اما در جدیدترین گزارش خود صحبت های جالبی را به نقل از آشپز دمبله یعنی آنتونی اوده بائود مطرح کرده است. او در این باره اذعان داشته:

” مدتی است که دمبله نسبت به قبل غذاهای بهتری مصرف می کند. در رژیم غذایی او دیگر غذای سرخ کرده و نوشابه وجود ندارد بلکه او فقط غذای سالم و تازه مصرف می کند. دمبله حالا غذای دریایی، بوقلمون و سبزیجات زیادی مصرف می کند. انجام چنین کارهایی و بعد دوباره مصدوم شدن برای او بسیار دشوار است. به نظر می‌رسد که باشگاه بارسلونا نیز به خوبی از آن مراقبت نمی کند.دمبله یک انسان آرام است که هیچ وقت در خانه اش مهمانی برگزار نمی‌کند. او یک انسان کاملا حرفه‌ای است.”

دمبله اخیراً به خاطر شب‌زنده‌داری و انجام بازی‌های کامپیوتری تا دیر وقت مورد انتقادات فراوانی قرار گرفته بود اما گزارش اکیپ نشان می‌دهد که این اتفاق کاملا به سن او مرتبط است چرا که کیلیان امباپه و لوکاس هرناندز نیز رفتاری مشابه او داشته اند.

 

قبل از آخرین مصدومیت دمبله در تمرینات بارسلونا مشخص شد که او هنوز به آمادگی کامل نرسیده بود. در همین رابطه میشل تورین، سرمربی سابق دمبله در رن می گوید:

” دمبله مسئول وضعیتی که برایش ایجاد شده نیست. در تمرینات فشار زیادی به دمبله وارد کردیم اما او را نکشتیم. شما می توانید متوجه شوید که هنوز به آمادگی کامل نرسیده اما عجله زیادی برای حضور او در میدان وجود داشت؛ موضوعی که حالا باید تاوان آن داده شود.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: عثمان دمبله بارسلونا مصدومیت بارسلونا عثمان دمبله لالیگا مصدومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۳۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا / عثمان دمبله بهترین بازیکن

سه بازیکن از پاری سن ژرمن بهترین ستارگان تیم منتخب مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا بودند.

طرفداری | با پایان بازی‌های مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، تیم منتخب این مسابقات نیز مشخص شده است.

سایت هواسکورد یکی از معروف‌ترین سایت‌های آنالیز و آمار فوتبال است که مرجع بسیاری از سایت‌های خبری در این رشته ورزشی است. هواسکورد اقدام به معرفی تیم منتخب مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا کرده که عثمان دمبله از پاری سن ژرمن به عنوان بهترین بازی این مرحله از مسابقات انتخاب شده است. دمبله در بازی برگشت مقابل بارسلونا مرد اول این مسابقه بود و در برد 4-1 پاریسی‌ها مقابل تیم سابقش نقش بسزایی داشت. پس از عثمان دمبله با نمره 8.05، دیگر بازیکن پاری سن ژرمن، ویتینیا هم دیگر بازیکن برتر مرحله یک چهارم نهایی با نمره 8 از دید هواسکورد بوده است. جایگاه سوم هم به کیلیان ام باپه از پی‌اس‌جی با نمره 7.79 اختصاص یافته است.

هواسکورد البته تیم منتخب دور برگشت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان را هم معرفی کرده که در این تیم منتخب، آندری لونین از رئال مادرید به عنوان بهترین بازیکن شناخته شده است. گلر اوکراینی رئالی‌ها که در بازی مقابل سیتی در اتحاد خوش درخشید با نمره 9.5 در جایگاه نخست قرار گرفته است. جایگاه‌های دوم و سوم این تیم منتخب هم ازآن کیلیان ام باپه از پاری سن ژرمن و زابیتسر از دورتموند است. در ادامه با هم نگاهی به تیم‌های منتخب مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا می‌اندازیم.

تیم منتخب مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا تیم منتخب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • منفور بارسلون بازیکن هفته چمپیونزلیگ شد!‏
  • تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا / عثمان دمبله بهترین بازیکن
  • گاف عجیب حساب رسمی لیگ قهرمانان اروپا؛ وقتی عثمان دمبله دوباره بازیکن بارسلونا می‌شود!
  • واکنش عثمان دمبله به حذف تیم سابقش توسط پاری سن ژرمن / انیمیشن عمر مومنی
  • دست زدن عثمان دمبله برای آرائوخو پس از دریافت کارت قرمز / فیلم
  • پاری سن ژرمن داغ دل بارسلونا را تازه کرد؛ روز به خیر! / عکس
  • عثمان دمبله و کسب عنوان برترین بازیکن میدان پس از دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن / فیلم
  • کاری که عثمان دمبله با بارسلونا و هوادارانش در دیدار شب گذشته در لیگ قهرمانان انجام داد! / ویدیو فان
  • واکنش جالب عثمان دمبله به سوت‌های ادامه‌دار هواداران بارسلونا در هنگام تعویض شدن / فیلم
  • خلاصه بازی بارسلونا ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو؛ پاسخ کوبنده عثمان دمبله به هواداران بارسا