Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@20:03:24 GMT

نتایج شمارش ۹۷ درصد آراء انتخابات فلسطین اشغالی

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۳۴۷۰

کمیته مرکزی انتخابات رژیم صهیونیستی عصر امروز (سه‌شنبه) نتیجه شمارش چهار میلیون و صد و پنجاه و شش هزار و چهار صد و هفتاد و نه رأی از کل آراء مأخوذه در انتخابات روز گذشته یا به عبارتی ۹۷ درصد آراء را اعلام کرد.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» آراء باقی مانده و شمارش‌نشده مربوط به صندوق‌های شعب اخذ رأی نظامیان، زندانیان، دیپلمات‌ها و البته مکان‌های قرنطینه افراد مبتلا به ویروس کرونا است که احتمالا تا صبح فردا (چهارشنبه) شمارش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر این کمیته گفته بود که اعلام نتایج نهایی انتخابات بیست‌وسومین دوره کنست «به دلایلی» با تأخیر انجام می‌شود. برخی منابع یکی از دلایل را حاضر نشدن هیچکسی برای شمارش صندوق‌ها در مکان‌های قرنطینه افراد مشکوک به کروناویروس گزارش دادند.

به نوشته جروزالم‌پست، با شمارش ۹۷ درصد آراء، میزان رأی‌ها و کرسی‌ها هر حزب به شرح زیر است که احتمال تغییر آن بعد از اعلام نتایج نهایی بسیار کم است:

لیکود: ۳۶ کرسی - ۲۹،۳۵ درصد

آبی‌وسفید: ۳۲ کرسی - ۲۶،۳۴ درصد

لیست مشترک اعراب: ۱۵ کرسی - ۱۲،۹۱ درصد

شاس: ۱۰ کرسی - ۷،۷۹ درصد

اتحادیه یهودیان توراتی: ۷ کرسی - ۶،۲۰ درصد

اسرائیل بیتُنا: ۷ کرسی - ۵،۸۷ درصد

کارگر، گرشر، مرتص: ۷ کرسی - ۵،۷۱ درصد

یامینا: ۶ کرسی - ۵،۰۵ درصد

بدین ترتیب ائتلاف راست‌گرا به مرکزیت حزب لیکود به ریاست «بنیامین نتانیاهو» حائز ۵۹ کرسی و ائتلاف چپ‌گرا به مرکزیت حزب آبی‌وسفید به ریاست «بنی گانتز» (در صورت ائتلاف لیست اعراب) حائز ۵۴ کرسی در پارلمان رژیم صهیونیستی خواهد بود.

با این حال هیچ‌کدام از این ائتلاف‌ها حائز اکثریت ۶۱ کرسی کنست نخواهند بود و در صورت عدم پیوستن حزب اسرائیل بیتُنا به ریاست «آویگدور لیبرمن» به یکی از این دو طرف، بن‌بست سیاسی و معضل عدم تشکیل کابینه در تل‌آویو ادامه خواهد یافت.

کمیته مرکزی انتخابات رژیم صهیونیستی همچنین میزان مشارکت ساکنان فلسطین اشغالی در انتخابات را ۷۱ درصد اعلام کرد.

سومین انتخابات سراسری پارلمانی در فلسطین اشغالی طی یک سال اخیر، روز دوشنبه (دوازدهم اسفند)  از ساعت ۷ صبح به وقت محلی (۸:۳۰ به وقت تهران) آغاز شد و ۱۱ حزب برای کسب ۱۲۰ کرسی  پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) به رقابت پرداختند.

منبع: فارس       

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۳۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان و گردان‌های مجاهدین و القسام یک پایگاه نظامی و دو شهرک در شمال فلسطین را هدف حمله موشکی و راکتی خود قرار داده‌اند.

به گزارش ایسنا، حزب الله لبنان امروز (چهارشنبه) اعلام کرد شهرک «شومیرا» در شمال فلسطین اشغالی را در پاسخ به حمله جنایتکارانه ارتش صهیونیستی به شهرک حانین در جنوب لبنان، با ده‌ها راکت کاتیوشا هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد: نظامیان رژیم اشغالگر را در منطقه «نتوعا» در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به آن‌ها وارد کرده است.

همزمان منابع عبری زبان از حمله موشکی به شهرک «اویویم» در شمال فلسطین اشغالی خبر داده و اعلام کردند یک موشک مستقیما به ساختمانی در این شهرک اصابت کرده است.

همچنین گردان‌های مجاهدین اعلام کرد بعد از ظهر امروز چهارشنبه پایگاه نظامی «کیزوویم» در جنوب فلسطین اشغالی را در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه و به مناسبت سالروز شهادت عمر ابو شریعه بنیانگذار این گردان‌ها هدف حمله موشکی قرار داده است.

گردان‌های القسام اعلام کرد نظامیان اشغالگر را در شرق منطقه «جحر الدیک» در مرکز نوار غزه با گلوله‌های خمپاره هدف قرار دادند.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیسی: رژیم صهیونیستی باید از سرزمین‌های اشغالی اخراج و مجازات شود
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • شنیده شدن صدای انفجارهای مهیب در شمال فلسطین اشغالی
  • چرا اسرائیل عمدا پاسخ ایران را کم اهمیت نشان می‌دهد
  • آژیر خطر در کریات شمونا و ۸ شهرک دیگر به صدا درآمد
  • واکنش حماس به عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی