Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز سه‌شنبه ۱۳ اسفندماه (سوم ماه مارس ۲۰۲۰)، کمیته بین المللی پارالمپیک IPC پرچمش را در ساختمان مرکزی در بنیاد آجیتوس، به احترام زنده‌یاد سیامند رحمان به حالت نیمه افراشته در آورد.

سیامند رحمان، قهرمان و رکورددار وزنه برداری معلولان جهان روز یکشنبه به دلیل ایست قلبی در سن ۳۱ سالگی دار فانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب‌ها پارالمپیک سیامند رحمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پارالمپیک سیامند رحمان پارالمپیک سیامند رحمان سیامند رحمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۳۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه از رژیم صهیوینیستی خواست به قوانین بین‌المللی احترام بگذارد

سخنگوی وزارت خارجه فرانسه اعلام کرد که این کشور همانند دیوان بین‌المللی دادگستری از رژیم صهیونیستی می‌خواهد تا تمامی موانع بر سر رسیدن کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه را بردارد و از توزیع بدون مانع این کمک‌ها اطمینان حاصل کند.

وزارت خارجه فرانسه همچنین از رژیم صهیونیستی خواست تا امنیت غیرنظامیان و کارکنان حقوق بشر در نوار غزه را تضمین کند.

سخنگوی این وزارت‌خانه در این رابطه گفت: ممانعت از رسیدن (این کمک‌ها به غزه) ذیل کنوانسیون ژنو جرم محسوب شده و در حوزه اختیارات دیوان بین‌المللی دادگستری قرار می‌گیرد.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، در پاسخ به چند دهه جنایت رژیم اسرائیل علیه فلسطینیان، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع این رژیم اشغالگر آغاز کردند.

رژیم صهیونیستی نیز به تلافی حملات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

این عملیات موجب آغاز تجاوزات ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از وقفه یک هفته‌ای جمعه اول دسامبر بار دیگر از سر گرفته شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ایران، زن هندی را تحویل داد!
  • فرانسه از رژیم صهیوینیستی خواست به قوانین بین‌المللی احترام بگذارد
  • مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد خدیجه نجم الدین مهدیشهر افتتاح شد
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • بازدید غفور کارگری از تمرینات تیم ملی پاراتیراندازی با کمان
  • بازدید رییس کمیته ملی پارالمپیک از تمرینات پاراکمانداران
  • حضور اولین داور بانوی تکواندوی ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • شرایط پارادوومیدانی برای پارالمپیک
  • شرایط پارادوومیدانی برای پارالمپیک/ ترکیب ۱۷ نفره برای پاریس