Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@12:13:30 GMT

کشف زمین‌خواری سه میلیارد ریالی در گرمه

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۳۶۹۱

کشف زمین‌خواری سه میلیارد ریالی در گرمه

سردار علیرضا مظاهری روز سه شنبه اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی موفق به کشف این زمین‌خواری شدند و گروه رسیدگی کننده پرونده پس از اطمینان از درستی موضوع،  با هماهنگی مقام قضایی،  عامل زمین خواری را شناسایی و در یک اقدام غافل‌گیرانه دستگیر کرد.

وی با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان، ارزش زمین های تصرف شده ۳ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در بررسی های تخصصی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی شهرستان گرمه مشخص شد، متهم پنج هزار و ۴۱۴ متر مربع از اراضی ملی و طبیعی را به صورت غیرقانونی تصرف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی، خاطرنشان کرد: حفظ بیت المال و اراضی ملی از دست متجاوزان و سودجویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان نیز انتظار می رود هرگونه مورد مشکوک در این رابطه را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان ۲۵ هزار نفری گرمه با گستره ۲ هزار و ۴۰۷ کیلومتر مربع، در غرب استان خراسان شمالی واقع است که با استان های سمنان و گلستان همسایه است.

این شهرستان دارای سه شهر، ۲ دهستان و ۱۵ روستا است.

برچسب‌ها گرمه تصرف اراضی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گرمه تصرف اراضی خراسان شمالی گرمه تصرف اراضی خراسان شمالی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۳۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در عملیات مشترک با پلیس خراسان جنوبی خبر داد.

 سرهنگ محمد غلامی اظهار کرد: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی به وسیله یک دستگاه خودروی پژو پارس اقدام به حمل مقدار قابل توجهی مواد مخدر سنتی می کنند، بلافاصله موضوع تحت رصد اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران در روند رسیدگی به این موضوع دریافتند که متهمان به همراه خودروی مورد نظر در حوزه استحفاظی خراسان جنوبی تردد می کنند، افزود: ماموران بلافاصله موضوع را به ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اطلاع دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این عملیات مشترک پلیسی خودروی متهمان شناسایی و متوقف شد، تصریح کرد: در نتیجه در بازرسی از این خودرو ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و دو نفر متهم نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ غلامی با تاکید بر اینکه برای پلیس جا و مکان مهم نیست و تنها چیزی که مهم است، امنیت و آرامش مردم و تلاش برای مقابله با مجرمان است، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۸ هزار متر مربع از اراضی ملی در لنگرود
  • آیین شب قدر در ۶۸ نقطه از خراسان شمالی برگزار می‌شود 
  • سازمان بازرسی مانع تصرف غیرقانونی عرصه موسوم به «برکه پریان» شد / جلوگیری از زمین خواری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در گیلان
  • دستگاه قضایی مقابل زمین خواری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در گیلان ایستاد/ خدائیان: سازمان بازرسی جلوی تصرف غیرقانونی عرصه موسوم به برکه پریان به مساحت ۸۳۴۰۹ مترمربع را گرفت/ سند تک برگ به نام دولت صادر شد
  • کشف زمین خواری میلیاردی در زاهدان
  • جلوگیری از زمین خواری 3000 میلیارد تومانی در گیلان با اقدام قوه قضاییه/ خداییان: سازمان بازرسی جلوی تصرف غیرقانونی عرصه موسوم به برکه پریان به مساحت 83409 مترمربع را گرفت/ سند تک برگ به نام دولت صادر شد
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • ۲۹ هکتار از حریم رودخانه‌های خراسان شمالی رفع تصرف شد
  • بیش از ۲۹ هکتار زمین در حریم رودخانه‌های خراسان شمالی رفع تصرف شد
  • مفقودی‌ها سیل «گرمه» توسط امدادگران جمعیت هلال احمر پیدا شدند