Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سپاه گفت: سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه هیچ کانال یا صفحه‌ای در شبکه های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها ندارد.

به گزارش فارس، در پی انتشار اخباری منتسب به سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه در یکی از شبکه های اجتماعی پیرامون حوادث و رخدادهای اخیر در کشور هندوستان ،سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسول روابط عمومی کل سپاه این اظهارات را تکذیب و تصریح کرد: سردار قاآنی هیچ کانال یا صفحه ای در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها ندارند و اخبار و اظهارات مربوط به وی از طریق سایت سپاه نیوز و رسانه های رسمی کشور منتشر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: همانگونه که در گذشته تاکید شده است رسانه ها و مردم عزیز اخبار مربوط به مواضع و اظهارات فرماندهان سپاه را از منابع رسمی معتبر دنبال کرده و توجهی به اخبار جعلی و کذب که به این نهاد انقلابی و مردمی و مسوولین آن نسبت داده می شود نکنند.

لینک کوتاه: asriran.com/0030Wq

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سخنگوی سپاه شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۴۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس برای تعطیلی پنج‌شنبه‌ها

به گزارش همشهری آنلاین، حسین گودرزی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با فارس از تعیین تکلیف لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری( افزایش تعطیلات و کاهش ساعت کاری) ادارات خبر داد.
وی افزود: لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری در دستور کار این کمیسیون قرار گرفت و با تصویب کمیسیون، پنج شنبه روز تعطیل اعلام شد.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: این مصوبه باید در صحن مجلس شورای اسلامی مطرح و پس از تصویب در صحن مجلس به شورای نگهبان ارسال می شود و در صورت تائید این شورا اجرایی خواهد شد.

کد خبر 844414 برچسب‌ها تعطیلات خبر ویژه مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • حمایت رسمی نخست وزیر مالزی از اقدام تلافی جویانه ایران
  • تهدید آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان توسط سخنگوی نیروهای مسلح ایران
  • ارتش اردن پروازهای هوایی خود را افزایش داد
  • توصیه سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح به سران آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • نمایش ظلم بعثی‌ها بر کردها در تئاتر «un۱۲»
  • مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس برای تعطیلی پنج‌شنبه‌ها
  • ساعات کاری هفته کاهش یافت | افزودن یک روز به تعطیلات رسمی هفته
  • اعمال افزایش نرخ کرایه‌ها حمل‌و‌نقل از ابتدای اردیبهشت‌ ماه
  • ثبت نام رسمی مشمولین خدمت سرباز در سامانه مشوق‌ها از ۱۵ اردیبشهت
  • واکنش قالیباف به حمله سپاه به سرزمین‌های اشغالی