Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر سید محمد میرمحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده اسبق قم، در بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد. ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۹ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، پیکر مرحوم میرمحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده اسبق قم در بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.

سید محمد میرمحمدی صبح روز گذشته به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی فرزند آیت‌الله سید ابوالفضل میرمحمدی نماینده فقید مجلس خبرگان و عضو ارشد جامعه مدرسین بود که آذر ماه سال جاری جان به جان‌آفرین تسلیم کرده بود.

تسلیت ولایتی و طهرانچی برای درگذشت مرحوم میرمحمدیامام خامنه‌ای درگذشت مرحوم میرمحمدی را تسلیت گفتندسوابق مرحوم سیدمحمد میرمحمدی| از عضویت در دفتر سیاسی حزب جمهوری تا ریاست دفتر مرحوم هاشمی

سید محمد میرمحمدی همچنین در ادوار ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بود.

مادر وی (خواهر آیت‌الله شبیری زنجانی) روز پنج شنبه 8 اسفندماه در سن 85 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

انتهای پیام/452/ ز

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سید محمد میرمحمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۴۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت پرویز داودی

به گزارش قدس آنلاین،‌ آیت الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت ضایعه درگذشت خدمتگزار متعهد و دلسوز، مرحوم پرویز داودی تصریح کرد: این انسان فرهیخته با ایمان و اعتقاد راسخ به آرمان‌های والای نظام اسلامی، سالیان متمادی در فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی از جمله در سمت معاونت اول رئیس جمهور و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره در خدمت مردم و انقلاب بود و منشا خدمات فراوانی گردید.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت خدمتگزار متعهد و دلسوز، مرحوم دکتر پرویز داودی، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.

این انسان فرهیخته با ایمان و اعتقاد راسخ به آرمان‌های والای نظام اسلامی، سالیان متمادی در فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی از جمله در سمت معاونت اول رئیس جمهور و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره در خدمت مردم و انقلاب بود و منشا خدمات فراوانی گردید. بی‌شک خدمات ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ماندگار بوده و در خاطر مردم قدرشناس ایران اسلامی باقی خواهد ماند.

اینجانب با تجلیل از خدمات صادقانه این استاد ارجمند، مصیبت وارده را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، ‌اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، عموم دوستداران و به ویژه خانواده مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی. رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تسلیت مسئولان دولتی و کشوری در پی درگذشت پرویز داودی
  • پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه برای درگذشت پرویز داوودی
  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • حداقل بودجه مورد نیاز برای طرح دارویار ۱۲۰ تا ۱۳۰ همت است
  • متاسفانه فقط ۶۹ هزار میلیارد تومان به طرح دارویار اختصاص داده اند
  • پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • جزییات افزایش هزینه خدمات بهشت زهرا در سال جدید