Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع اسپرز می‌خواهد بعد از افتی مقطعی، دوباره توانایی‌هایش را به همه نشان بدهد. 

طرفداری- اریک دایر امیدوار است با منتقل شدن به پست محبوب خود در قلب خط دفاعی، بیشترین کارایی را داشته باشد. 

به گزارش سایت گل، این بازیکن در جریان باخت 3-2 تاتنهام مقابل وولورهمپتون برای اولین در فصل جاری لیگ برتر توسط ژوزه مورینیو از ابتدا در مرکز خط دفاعی استفاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دایر که قبلا در پست هافبک دفاعی هم برای اسپرز و تیم ملی انگلیس بازی کرده است، حضور در خط دفاعی را ترجیح می‌دهد.

همان طور که گفتم، آینده خودم را در پست مدافع مرکزی می‌بینم چون آنجا می‌توانم بهترین عملکرد را داشته باشم. ولی هر بار که فرصت بازی کردن به دست بیاورم خیلی خوشحال می‌شوم و همیشه تلاش می‌کنم تا توانایی‌هایم را نشان بدهم. البته اگر تیم ببازد، خوب کار کردن از جنبه انفرادی اهمیتی ندارد. 

دایر در این فصل چندان فرصت حضور در ترکیب تیمش را به دست نیاورده و فقط 9 بار در لیگ برتر در ترکیب اصلی تاتنهام قرار گرفته است. 

امسال بد نبوده است؛ واقعا از نظر سلامتی مشکلی نداشته‌ام و به جز زمان بازی کردن، فکر می‌کنم از نظر سلامتی فصل بدی نبوده است. آن ثبات در بازی کردن چیزی است که همه می‌خواهند اما جهت رسیدن به آن باید عملکرد خوبی داشت تا لیاقت آن را به دست بیاوریم. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خط دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۴۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس

به گزارش “ورزش سه”، علی نعمتی که در دو فصل اخیر عملکرد خوبی در ترکیب سرخپوشان داشته و بعد از انتقال به این تیم جایگاه ثابتی در ترکیب این تیم داشت اما از زمان انتقال به پست دفاع چپ موقعیت جالب‌تری هم پیدا کرده است.

با این حال نکته جالب در مورد مدافع شماره چهار پرسپولیس، حضور عبدالکریم حسن در اردوی این تیم است که باعث شده تا او با سرسخت‌ترین رقیب ممکن برای حضور در ترکیب اصلی مواجه شود.

اما از سوی دیگر نعمتی توانایی قابل‌توجهی در بازی به عنوان مدافع مرکزی دارد و این موضوع باعث شده تا او شانس خوبی برای بازی در این پست هم داشته باشد.

نکته مهم اینکه در آخرین روزهای فصل و با حضور احتمالی گولسبانی در اردوی تیم ملی، نعمتی احتمالا در پست دفاع وسط گزینه اول بازی کنار حسین کنعانی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • توخل: در نیمه‌نهایی با بهترین باشگاه جهان بازی می‌کنیمتوخل
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • پیام به نیمکت رسید ولی به ترکیب نه!
  • ترزیچ: با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم
  • دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس
  • عثمان دمبله از آتش خشم هواداران بارسلونا علیه خودشان استفاده کرد! / عکس
  • کلیه مدارس هرمزگان فردا دایر خواهد بود
  • مرادمند علیه بازگشت یک استقلالی به ترکیب!