Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@18:48:30 GMT

عکس ؛ کلاس خصوصی سرمربی تراکتور برای چند بازیکن

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۴۸۵۴

عکس ؛ کلاس خصوصی سرمربی تراکتور برای چند بازیکن

سرمربی تراکتور روز گذشته با چند بازیکن تیمش جلسه خصوصی برگزار کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تمرینات تراکتور از روز گذشته بعد از وقفه ای کوتاه مدت استارت خورد. در جریان این تمرین ساکت الهامی سرمربی سرخپوشان آذربایجانی با چند بازیکن تیمش به صورت خصوصی جلسه گذاشت و با آنها درباره مسائل فنی صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میثم تیموری، محمدرضا خانزاده، میلاد فخرالدینی و ایمان سلیمی ۴ بازیکنی بودند که دیروز ساکت الهامی آنها را به گوشه ای از زمین تمرین فراخواند و درباره برخی مسائل فنی نکاتی را به این بازیکنان گوشزد کرد.

تراکتور در هفته بیست و یکم لیگ برتر مقابل پارس جنوبی بازنده شده تا کمی از کورس قهرمانی عقب بیفتد، اما الهامی امیدوار است بتواند در بازی های باقی مانده شرایط را به سود تیمش تغییر بدهد.

تراکتور

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور ساکت الهامی ایمان سلیمی پارس جنوبی ایمان سلیمی پارس جنوبی تراکتور ساکت الهامی سرمربی تراکتور محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران لیونل مسی جام جهانی تیم استقلال برانکو وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۴۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی ۱ - ۰ تراکتور/ شاگردان الهامی از قعر جدول گریختند + فیلم

درچارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تراکتور تبریز بود که در پایان رقیبش را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و در نیمه دوم نیز ۲ تیم موقعیت‌های روی دروازه‌های یکدیگر ایجاد کردند.

در دقیقه ۶۳ خطای مدافع تراکتور بر روی محمد عباس زاده در محوطه جریمه منجر به اعلام ضربه پنالتی از سوی داور بازی شد که که در نهایت منصور باقری در دقیقه ۶۵ موفق شد نخستین بازی را برای نساجی به ثمر برساند و این دیدار با همین یک گل به سود شاگردان ساکت الهامی به پایان رسید تا از قعر جدول شده و به رتبه پانزدهم صعود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

تراکتور با ۴۰ امتیاز در رتبه چهارم و نساجی هم با ۱۹ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول لیگ برتر قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • مشت‌های گره کرده و شادی سرمستانه ساکت (عکس)
  • نساجی ۱ - ۰ تراکتور/ شاگردان الهامی از قعر جدول گریختند + فیلم
  • خوشحالی ساکت الهامی پس از برد نساجی برابر تراکتور / فیلم
  • پیروزی حیاتی نساجی برابر تراکتور بحران زده
  • ساکت الهامی در مرز انفجار در ورزشگاه وطنی (عکس)
  • حریف تراکتور نصف تیمش را ندارد!
  • صداقت: بدشانسی‌های نساجی بالاخره تمام می‌شود
  • زنوزی: فصل بعد ۴-۵ بازیکن تیم ملی را جذب می‌کنیم/ یک سرمربی خوب خارجی به تراکتور می‌آوریم
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • حمایت سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان از عملکرد تیمش/ کار بزرگی کردیم