Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-29@13:04:25 GMT

یکی از پیرغلامان شهرری درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۴۹۰۵

صراط:

محمد حاج ابوالقاسمی ذاکر و پیرغلام اهل بیت(ع) که از جانبازان شیمیایی دوران دفاع مقدس بود، از چند روز پیش در بیمارستان بقیةالله تهران بستری بود و عصر امروز سه‌شنبه ۱۳ اسفندماه درگذشت.

به گزارش فارس این مداح و پیرغلام اهل بیت(ع) در سوابق کاری خود مشاور فرماندار شهرستان ری در امور هیأت‌های مذهبی و مداحان، همچنین مسئولیت شورای هیأت مذهبی شهرستان ری را به عهده داشته است، مسئولیت سازمان بسیج مداحان سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، فرمانده گردان فجر تخریب عملیات والفجر مقدماتی و والفجر یک و مسئولیت ستاد اطلاعات عملیات تیپ ۱۱۰ خاتم از دیگر فعالیت‌های این مرحوم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاج ابوالقاسمی در دوران دفاع مقدس نیز به مداحی و ذکر اهل بیت(ع) در مناطق عملیاتی می‌پرداخت.

 درگذشت این ذاکر و پیرغلام اهل بیت(ع) را به جامعه مداح و هیأتی‌ کشور تسلیت می‌گوییم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: جانبازان شیمیایی صراط اهل بیت ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۴۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت خارجه باید کمپین تحریم رژیم صهیونیستی را راه بیاندازد

رهبر معظم انقلاب بارها در صحبت هایی که داشتند از تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی صحبت به میان آوردند، برای مثال در دهم آبان ماه که فرمودند: باید بمباران غزه فوراً قطع شود و راه صدور نفت و ارزاق به رژیم صهیونیستی بسته شود. باید با تحریم همه‌جانبه مانع از تجارت صهیونیست‌ها در عرصه بین‌الملل و تامین منابع مالی جنایت‌های مختلف ضدبشری شد و مسیر‌های مالی آنان و کارتل‌های بین‌المللی که برای آنها کار کرده و زمینه گردش مالی و اقتصادی صهیونیست‌ها را فراهم می‌کنند را مسدود کرد.  

جعفر قنادباشی کارشناس مسائل غرب آسیا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره وظایف دستگاه‌های مختلف در این زمینه گفت: بخشی از مسئولیت اصلی این امر برعهده وزارت صمت است، البته قوه قضائیه و وزارت خارجه نیز در این زمینه مسئولیت‌هایی برعهده دارند.

وی ادامه داد: برای مثال وزارت خارجه باید کمپین تحریم رژیم صهیونیستی را راه بیاندازد و از کشورهای فعال در این زمینه دعوت کندتا اقدامی صورت گیرد. بخشی از مسئولیت وزارت خارجه این است که زمینه‌های این امر را فراهم کند.

قنادباشی بیان کرد: در کشورهای غیرمتعهد اکثریت کشورها مخالف جنایات در غزه هستند. سازمان همکاری اسلامی هم ظرفیت بسیار بزرگی است که وزارت خارجه می‌تواند این کشورها را در این زمینه فعال کند. مجمع عمومی سازمان ملل و نمایندگان ما در سازمان ملل می‌توانند در این زمینه فعال باشند.

کارشناس مسائل غرب آسیا تاکید کرد: تا الان وزارت خارجه حداکثر توان خود را به کار گرفته است، اما باید توان خود را در این زمینه افزایش دهد و کارشناسان نخبه به کار بگیرد. همچنین افرادی که اهمال‌ورزی می‌کنند را توبیخ کند. 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • برنامه های شاخص شب قدر در آران و بیدگل اعلام شد
  • مراسم‌های شاخص شب قدر در آران و بیدگل اعلام شد
  • اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی لرستان درپی درگذشت یکی از پزشکان متخصص استان
  • دیدار مداحان و شعرای آیینی با امام جمعه شهرکرد
  • مشارکت هیات ورزش‌های همگانی فارس در پویش نذر خون
  • دژرشکان بازمانده‌ای ۲۵۰۰ ساله از حکومت اشکانیان در ری+فیلم
  • ۱۷ هزار هکتار شالیزار محمود آباد بذرپاشی شد
  • وزارت خارجه باید کمپین تحریم رژیم صهیونیستی را راه بیاندازد
  • بانوی گردشگر در کوه‌های نمک جاشک شهرستان دیّر نجات یافت
  • چشمه علی در شهرری تمدنی مهم از پایان عصر نوسنگی