Web Analytics Made Easy - Statcounter

اساعت 24 -این آمار تمام آنهایی نیستند که گرفتارند؛ "تعطیل کردن ۱۵ روزه کشور بهتر از این بود که الان کل کشور تعطیل شود. الان بیمارستان‌ها برای مریض‌ها جا ندارند، روزبه‌روز هم بدتر خواهد شد. اقتصاد و همه‌ چیز مملکت را هم به نظر من بهم خواهد ریخت؛ مگر اینکه بصورت جدی و نظامی با آن برخورد کنند، شوخی بردار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

« ۱۵ روز مملکت را تعطیل می‌کردند، مثل عید که ۲۰ روز تعطیل است، چه می‌شد؟ ولی متاسفانه نکردند و این گرفتاری در اکثر استان‌ها پیدا شده است. بحث ویروس و بیماری‌های واگیر شوخی‌بردار نیست؛ ما متاسفانه با آن جدی برخورد کردیم". آنچه خواندید بخشی از سخنان مسعود پزشکیان، وزیر بهداشت دولت محمد خاتمی و نائب رئیس کنونی مجلس ایران است که به انصاف نیوز گفته و یورونیوز به نقل از این سایت نقل کرده است.

پزشکیان همچنین می گوید" چون آمار آنها را نمی‌تواند داشته باشد و تست‌شان را نگرفته‌اند. ما خیلی‌ها را نشناختیم و تست نکردیم اما مریض هم هستند. نماینده‌ها را آمدند تست گرفتند و تازه از آن تعدادی که تست دادند و خیلی کم هستند، تعدادی‌شان الان گرفتارند؛ ۵-۶ نفرشان حسابی گرفتارند. روز اول قم را قرنطینه می‌کردم و اجازه نمی‌دادم بیرون بروند؛ اگر هم قبول نمی‌کردند الان که این مشکلات پیش آمده می‌گفتم ما تکلیف‌مان این بود که به شما بگوییم، شما قبول نکردید و حالا تاوانش را هم بدهید. چون بالاخره این بیماری شوخی‌بردار نیست که ما اینگونه با آن برخورد می‌کنیم.»نائب رئیس مجلس ایران همچنین گفته است: «از طرفی نمایندگان ناقل ویروس‌های مختلفی از نقاط مختلف کشور هستند که ممکن است ویروس جدیدی خلق شود، بنابراین به نمایندگان و منتخبان توصیه می‌کنیم که فعلاً ارتباط خود را با مردم قطع کنند تا آسیبی متوجه آنها نباشد.

به گزارش یورونیوز آسوشیتدپرس نوشته است " افکار عمومی در ایران روایت رسمی دولت از شمار دقیق مبتلایان و قربانیان کرونا در کشور را نمی‌پذیرند و آن را بیشتر از آمار اعلام شده می‌دانند. به نوشته این خبرگزاری، رهبران ایران احتمالا از بیم افزایش اعتراض‌های همگانی و انتقاد مردم به کم‌کاری دولت، شمار دقیق مبتلایان به کرونا را اعلام نمی‌کنند".ترزا تام، مدیر کل سازمان بهداشت همگانی کانادا در بیان انگیزه دولت متبوعش از این توصیه گفت همه‌گیری ویروس کووید ۱۹ در ایران «به طرز نگران‌کننده‌ای» افزایش یافته و از سوی دیگر بسیاری از مبتلایان در کانادا با افرادی که به ایران سفر کرده‌اند ارتباط داشته‌اند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۴۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : دولت از ابتدا نظرش درمورد تعطیلی‌های طول هفته مشخص بوده است و متعجبیم از کمیسیون اجتماعی که تردید‌های زیادی بین شنبه یا پنج شنبه دارد.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت در پاسخ به خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : دولت از ابتدا نظرش درمورد تعطیلی‌های طول هفته مشخص بوده است و متعجبیم از کمیسیون اجتماعی که تردید‌های زیادی بین شنبه یا پنج شنبه دارد.

وی افزود: عملا در تهران پنج شنبه‌ها تعطیل است، همچنین مدارس و دانشگاه‌ها نیز پنج شنبه‌ها تعطیل است، همچنین بسیاری از استان‌ها نیز پنج شنبه‌ها تعطیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

حسینی اظهارداشت : دیروز مجلس اشکالات شورای نگهبان در خصوص لایحه ساماندهی اجاره بها را مرتفع ساخت و امیدواریم شورای نگهبان هم زودتر این مهم را مصوب کند.

وی افزود: مجلس نیز تحقیق و تفحصی در دستور کار داشت که بیشتر به عملکرد دولت قبل بر می‌گردد.

حسینی ابراز داشت : وزارتخانه های مختلف و ذی ربط مکلف شدند که حداقل ۵ هنرستان وابسته و جوار را مبتنی بر ظرفیت‌های خود ایجاد کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : همچنین در خصوص کمبود دارو‌ها نیز مصوبه‌ای وجود داشت تا تخلفات به قوه قضاییه ارسال نشود. کمبود‌ها و کم کاری‌هایی در موضوع دارویار وجود دارد که البته جرم نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم
  • (ویدئو) نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد
  • نوری قزلجه: تعطیلی روز شنبه برای کل کشور یکسان است اما پنج شنبه فقط برای برخی شرکت ها اعمال می شود
  • سفر رییس‌جمهور باعث تعمیق روابط ایران و پاکستان می‌شود
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده فدراسیون والیبال / نایب‌رئیس، سرپرستی تیم‌ملی و سفرها را قبضه می‌کند
  • نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می‌کنند
  • نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می کنند / با ۴۰۰ محافظ به این شهر و آن شهر می روند بعد می گویند به میان مردم رفتیم