Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@18:50:27 GMT

ژِست متفکرانه «امیرحسین آرمان»/ عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۵۳۹۸

امیرحسین آرمان متولد 14 آبان 1361 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.

اخبار چهره ها - او در ابتدای راه بازیگری اش با انتخاب های درست مسیر خوبی را برای رسیدن به قله های موفقیت پیش گرفته است. او تا کنون با بازی در فیلم های “ازدواج به سبک ایرانی””هدف اصلی””صد سال به این سالها” “امشب شب مهتابه” “برف روی شیروانب داغ” “بیداری رویاها” “روز هفتم” وسریال “کلاه پهلوی”و”سرزمین کهن” استعداد های فراوانی را از خود نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرحسین آرمان این عکس را در اینستاگرامش منتشر کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: امیرحسین آرمان امیرحسین آرمان بازیگر مشهور ایرانی بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۵۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرمان اکوان: جنگ ما و سپاهان نا برابر بود

به گزارش "ورزش سه"، آرمان اکوان مدافع تیم ملوان در میکسدزون ورزشگاه سن سیروس در مورد این بازی گفت: بازی سنگینی بود. پیش‌بینی می‌کردیم. به هر حال جنگ بالای جدول بود و برای کسب سهمیه تلاش می‌کردیم. فکر می‌کنم بازی را خوب شروع کردیم اما متاسفانه نیمه دوم غفلت کردیم. به تیم سپاهان موقعیت بدهی، از موقعیت‌هایش استفاده می‌کند. ما هم موقعیت دادیم و جریمه شدیم.

او با اشاره به شکست سپاهان اظهار داشت: این بازی‌ها حساس است و باید بدون اشتباه باشی. ناگفته نماند که سپاهان جزو تیم‌هایی است که هزینه زیادی کرده و یک جنگ نابرابر بود، چون آنها همیشه برای قهرمانی بسته می‌شوند، اما ما از اول شرایط دیگری داشتیم. با این حال خدا را شکر ملوان به جایگاهی رسیده که مردم توقع آسیایی شدنش را دارند. تلاش‌مان را کردیم اما قسمت نبود. به هر حال این هم جزئی از فوتبال است و برد و باخت است. انشالله بازی بعد بتوانیم جبران کنیم و دل هواداران و مردم انزلی را خوشحال کنیم.

اکوان در خصوص حضور هواداران ملوان گفت: تا جایی که ما فهمیدیم فرقی ندارد ملوان کجای جدول باشد، مهم این است که دل این هواداران همیشه خوشحال باشد. همه هم و غم این مردم، همین تیم است و با این تیم زندگی می‌کنند و عاشق این تیم هستند. ملوان هر جای جدول که باشد، باید ببریم تا هواداران‌ خوشحال باشند. انشالله بتوانیم در بازی‌های آینده جبران کنیم. ۶ بازی مانده و جام حذفی هم هست. هنوز خیلی امید داریم. انشالله از تیم خودشان حمایت کنند و ما هم بتوانیم تلاش کنیم و خوشحال باشیم.

دیگر خبرها

  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • بررسی وضعیت عفاف و حجاب در برنامه «آرمان»
  • آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)
  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد + فیلم
  • نامگذاری یکی از خیابان‌های سنندج به نام «آرمان بنفشی»
  • آرمان بنفشی برای نجات ۴ نفر گرفتار در چاه قربانی شد
  • از جان گذشتگی در عمق چاه
  • آرمان اکوان: جنگ ما و سپاهان نا برابر بود