Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ ناصری نژاد دراین باره گفت: چندی قبل ماموران قرارگاه جلب محکومان متواری، از فراری بودن یک زن که از طریق رمالی و فالگیری اقدام به کلاهبرداری و اخاذی از شهروندان کرده بود، با خبر شدند و با توجه به صدور حکم محکومیت برای این زن و متواری بودن وی، اقدامات خود برای شناسایی و دستگیری متهم را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصری‌نژاد با بیان این که ماموران طی تحقیقات خود محل اختفای این زن رمال و فالگیر را شناسایی کردند، تصریح کرد: در تحقیقات ماموران مشخص شد که این زن همچنان اقدام به رمالی و فالگیری می‌کند و پس از مراجعه سوژه‌هایش که عمدتا دختران و زنان جوان بودند و دریافت مبالغ گزاف از آن ها، این افراد را تهدید نیز می‌کرد که اگر دوباره به او پول ندهند، زندگی شان را طلسم خواهد کرد. وی افزود: در تحقیقات انجام شده، مشخص شد که این زن در مجموع حدود ۸۰ میلیون تومان از مراجعه‌کنندگانش اخاذی و به یکی از شهر‌های شمالی کشور فرار کرده است. ماموران طی تحقیقات با خبر شدند که این زن برای مدتی به تهران بازگشته است که بلافاصله برای دستگیری‌اش وارد عمل شدند و او را در مخفیگاهش در جنوب‌شرق تهران دستگیر کردند. ناصری نژاد با بیان این که متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرد، گفت: هشت نفر از شکات پرونده نیز شناسایی شدند و این فرد با پرونده تشکیل شده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

منبع: خراسان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث رمالی و فالگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۵۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ محمدرضا علیزاده گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری مقادیر قابل توجهی آرد دولتی توسط فردی در یک انبار در چهاردانگه اسلامشهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر قرار گرفت.

­

این مقام انتظامی افزود: ماموران با انجام تحقیقات اولیه موفق به شناسایی محل نگهداری کالا‌های اساسی شده و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی، در بازرسی از انبار شناسایی شده، مقدار ۲۰ هزار کیلوگرم آرد که به صورت غیرمجاز نگهداری می شد، کشف کردند.

­

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

دیگر خبرها

  • (عکس) دیوید کامرون دست به سینه مقابل دختران جوان تاجیک
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • دو روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی
  • ۲ روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی | دختر ۱۶ ساله می گوید ۳ روز در اتاقی زندانی بود و شکنجه می شد اما دوست اینستاگرامی او می گوید...
  • دختران جوان در معرض تهدید سندروم «ددی ایشو»!
  • شناسایی مخفیگاه سارقان در میبد
  • کامبک درخشان دختران جوان ایران مقابل ازبکستان
  • مرگ مشکوک پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز + جزئیات
  • حادثه مرگبار برای پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز