Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@09:58:58 GMT

آرایشگرها موظف به استفاده از ماسک و دستکش هستند

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۵۶۹۹

آرایشگرها موظف به استفاده از ماسک و دستکش هستند

رئیس اتحادیه آرایشگران اصفهان گفت: آرایشگرها موظف به استفاده از ماسک و دستکش هستند و باید تمام وسایل خود را ضدعفونی کنند، بازرس‌های اتحادیه در کنار سایر مجموعه‌ها در حال رصد این اقدامات هستند.

اصغر شجره‌طیبه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص وضعیت آرایشگری‌ها پس از شیوع ویروس کرونا در اصفهان اظهار داشت: هنوز دستوری مبنی بر تعطیلی آرایشگاه‌ها به ما ابلاغ نشده، اگر صلاحدید مسئولان بهداشت استان این باشد حتماً انجام می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه آرایشگران اصفهان افزود: البته به دلیل نگرانی از شیوع بیماری در حال حاضر مشتری بسیاری از آرایشگاه‌ها روزانه به یک یا دو نفر بیشتر نمی‌رسد؛ با وجود این اقداماتی را انجام داده‌ایم تا آرایشگری‌ها بتوانند در آستان عید باز باشند تا مشکلات معیشتی کمتری برایشان ایجاد شود و از طرفی سلامت مردم هم به خطر نیفتد.

وی ادامه داد: با اتاق اصناف نامه‌نگاری صورت گرفته و پیگیر لوازم بهداشتی از جمله ماسک و دستکش هستیم؛ توصیه اکید داشته‌ایم، از اقلام یک بار مصرف یا شخصی برای هر مراجعه‌کننده استفاده شود.

شجره‌طیبه اضافه کرد: آرایشگرها موظف به استفاده از ماسک و دستکش هستند و باید تمام وسایل خود را ضدعفونی کنند، بازرس‌های اتحادیه در کنار سایر مجموعه‌ها در حال رصد این اقدامات هستند.

رئیس اتحادیه آرایشگران اصفهان تصریح کرد: حدود ۱۴۰۰ آرایشگری در شهر اصفهان مجوز فعالیت دارند و مجوز حدود ۴۰۰ آرایشگری هم در دست اقدام است.

انتهای پیام/۶۳۰۶۴/ج۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان ماسک بیماری آرایشگران ماسک و دستکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۵۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز اقامت موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شان ماه رمضان هستند

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم حفظ حرمت ماه مبارک رمضان گفت: تمام مراکز اقامتی استان موظف هستند که دستورالعمل‌هایی را که در خصوص لزوم شئونات ماه مبارک است، رعایت کنند، در غیر این صورت با واحد صنفی متخلف برخورد و ضمن تشکیل پرونده قضائی تا پایان ماه مبارک رمضان پلمب خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی، امروز_ پنجشنبه نهم فروردین _ در نشست با ضابطین دستگاه قضائی استان کرمانشاه، با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام عید نوروز، اظهار کرد: به منظور حفظ حرمت و شئونات ماه مبارک رمضان، در این ایام تنها رستوران‌هایی که در محدوده مراکز اقامتی و بیمارستان‌ها هستند باید مجوز فعالیت در طول روز را داشته باشند.

وی افزود: تمام مراکز اقامتی استان موظف هستند که دستورالعمل‌هایی را که در خصوص لزوم شئونات ماه مبارک است، رعایت کنند، در غیر این صورت با واحد صنفی متخلف برخورد و ضمن تشکیل پرونده قضائی تا پایان ماه مبارک رمضان پلمب خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: دستگاه‌هایی که در حوزه زیرساخت‌های ارتباطی خدمت‌رسانی می‌کنند، مانند فرودگاه و اداره کل راهداری و حمل‌ونقل مسافر نیز باید در فضاهای محیطی خود نسبت به ترویج فرهنگ روزه‌داری اقدام کنند.

کریمی اضافه کرد: به دلیل تقارن سیزده فروردین با شهادت حضرت علی (ع) شهرداری در برخی از مراکز تفریحی شهر مانند پارک شرقی و غربی فضاسازی محیطی لازم را انجام دهد.

وی در ادامه تاکید کرد: همچنین در این ایام از محتوای آیات، احادیث و متون زیبای مرتبط با ماه رحمت الهی و لیالی قدر در سطح شهر، نسبت به برپایی نمایشگاه‌ها و غرفه‌های فرهنگی- مذهبی، آموزش‌های قرآنی و تعالیم دینی در پارک‌های شرقی و غربی طاق بستان و پارک شاهد اقدام شود.

کد خبر 739880

دیگر خبرها

  • سی و ششمین سالگردشهادت سردار املاکی
  • تمام جهان اسلام موظف به حمایت از ملت غزه هستند
  • همه جهان اسلام موظف به حمایت از ملت غزه هستند
  • ماکرون پیمان مرکوسور را رد کرد
  • مراکز اقامتی موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شأن ماه رمضان هستند
  • مراکز اقامتی موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شان ماه رمضان هستند
  • مراکز اقامت موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شان ماه رمضان هستند
  • چت‌بات Grok فعال می‌شود
  • تحولات اوکراین|زلنسکی دبیر شورای امنیت را هم برکنار کرد
  • هوای شهر کرمانشاه در وضعیت هشدار فرار گرفت