Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه اطلاعات ۸۷ هزار متقاضی مسکن فرهنگیان ناقص بود، گفت: این افراد برای ویرایش اطلاعات فرصت دارند. ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹ اجتماعی فرهنگیان و مدارس نظرات - اخبار اجتماعی -

گودرز کریمی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت طرح ملی مسکن فرهنگیان، اظهار کرد: 309 هزار نفر از فرهنگیان متقاضی بوده و در سامانه مسکن ثبت‌نام کردند که 76 هزار نفر واجد شرایط بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 87 هزار نفر از فرهنگیان در ثبت اطلاعات اولیه یعنی مرحله خوداظهاری در سامانه خطا داشتند و 145 هزار نفر نیز شرایط لازم را دارا نبودند یعنی از 4 مرجعی که استعلام گرفتیم از جمله اداره کل راه و شهرسازی، سازمان ثبت اسناد و املاک، ثبت احوال و بانک مسکن، شرایطشان تأیید نشد البته استعلام درباره فرد و همسرش انجام شد.

145 هزار فرهنگی فاقد شرایط لازم برای دریافت مسکن فرهنگیان145000 فرهنگی در سامانه مسکن ثبت‌نام کردندآغاز به کار سامانه ثبت‌نام فرهنگیان فاقد مسکن

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: 87 هزار نفری که در ثبت اطلاعات خود دچار خطا شدند مجدد برای ثبت‌نام در سامانه maskan.medu.ir فرصت دارند که پیش از این مهلت آنها تا 14 اسفند بود و هم اکنون آن را یک هفته دیگر تمدید کرده و این افراد تا 21 اسفند برای تکمیل اطلاعات و رفع اشکالات فرصت دارند.

وی متذکر شد: 170 هزار واحد مسکونی تا سال 1401 یعنی ظرف مدت سه سال به فرهنگیان ارائه می‌شود.

به گزارش تسنیم، شرایط فرهنگیان برای ثبت‌نام در طرح ملی مسکن بدین شرح بود: متقاضیان و افراد تحت تکفل آن‌ها باید فاقد زمین یا واحد مسکونی باشند و از امکانات دولتی مانند زمین، واحد مسکونی، تسهیلات یارانه‌ای خرید و احداث مسکن استفاده نکرده باشند یا به‌عبارت‌دیگر فرم ج در استعلام از سامانه مربوطه راه و شهرسازی سبز باشد.

متقاضی باید متأهل یا سرپرست خانوار باشد و زنان خودسرپرست مشروط به داشتن 35 سال سن می‌توانند در زمره متقاضیان قرار بگیرند. همچنین فرد متقاضی باید حداقل دارای پنج سال سکونت متوالی در شهر مورد تقاضا باشد.

انتهای پیام/

R1014132/P/S2,22/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وزارت آموزش و پرورش فرهنگیان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش فرهنگیان مسکن فرهنگیان هزار نفر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۶۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق بازار مسکن در گرو افزایش و مشارکت های مردمی است

فرشید ایلاتی کارشناس سیاست گذاری مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:  نمونه بارز تحقق شعار سال در خصوص مشارکت های مردمی  در جهش تولید  در حوزه مسکن  است چراكه دولت می تواند با استفاده از ظرفیت های مردمی و تخصیص تسهیلات بازار مسکن را به سمت رونق هدایت کند.

وی افزود: اجرای پروژه‌های ویلایی سازی و کوتاه مرتبه سازی خود می تواند این طرح را به مرحله اجرایی و عملیاتی شدن برساند.

او اظهار کرد: پرداخت تسهیلات ساخت و تخصیص زمین به متقاضیان خود اثر بسیار مستقیمی بر بهبود وضعیت بازار مسکن خواهد داشت.

کارشناس سیاست گذاری مسکن بیان کرد: تنها  راهکار برای برون رفت از رکود بازار مسکن واگذاری پروژه های مسکونی به  متقاضیان وسازندگان مردمی است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تایید ثبت‌نام ۸۸ هنرمند و خبرنگار مرکزی متقاضی مسکن
  • جلسه تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در کلات و چنار 
  • مهلت ارسال چکیده به کنفرانس مطالعات هند تمدید شد
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند
  • نوسازی مسکن روستایی تنها از طریق مشارکت‌های مردمی امکان پذیر می‌شود
  • رونق بازار مسکن در گرو افزایش و مشارکت های مردمی است
  • معرفی ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی به بانک در استان مرکزی
  • پیگیری مراحل اجرایی طرح مسکن ملی در میز تخصصی مسکن + فیلم
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد ماه تحویل متقاضیان می شود
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد تحویل متقاضیان می شود