Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین قدوسی درباره حضور کریم باقری در تیم ملی گفت : در واقع آقا کریم‌که اسطوره پرسپولیس هستند قبل از اتمام‌لیگ فقط هفتم تا دوازدهم فروردین همچون ملی پوشان در تمرینات پرسپولیس نیستند و در هیچ دیداری از پرسپولیس هم غایب نخواهند بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حدود یک ماه از انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران می‌گذرد و این سرمربی کروات کریم باقری را به عنان دستیار انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت:

کریم باقری بعد از موافقت فدراسیون با درخواست اسکوچیچ با اقای بهاروند صحبت کردند و با سرمربی تیم ملی هم گفت و گو کردند و اقای بهاروند هم یک روز قبل از بازی با شهرخودرو با اقای انصاری فرد صحبت کرد تا موافقت کنند باقری در پرسپولیس بماند و هنگام دو اردو و بازی تیم ملی مقابل هنگ گنگ و کامبوج که هفتم و ۱۲فروردین برگزار می شود کنار تیم ملی و اسکوچیچ باشند.

وی ادامه داد :

سایر دیدارهای تیم ملی در مقدماتی جام جهانی مقابل عراق و بحرین هم بعد از اتمام‌لیگ برتر و اسیا در پانزدهم و ۲۰خردادماه برگزار می شود. به همین نیز دلیل باشگاه و اقای گل محمدی چون فدراسیون اصرار داشته و آقای باقری هم موافقت کرده با این موضوع موافقت کردند تا ایشان بتوانند به تیم ملی کمک کنند.

قدوسی تصریح کرد :

قرار هم‌نبود باشگاه این موضوع را رسانه ای کند اما در پی انتشار اخباری در خبرگزاری ها مبنی بر حضور اقای باقری در تیم ملی و متعاقب آن مصاحبه اقا کریم‌ از انجا که هواداران نگران شدند کریم باقری از تیم پرسپولیس جدا شود توضیحات مدیریت باشگاه و خود اقای باقری را در سایت باشگاه منتشر کردیم‌تا جلوی شایعات و نگرانی هواداران گرفته شود.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت :

در واقع آقا کریم‌که اسطوره پرسپولیس هستند قبل از اتمام‌لیگ فقط هفتم تا دوازدهم فروردین همچون ملی پوشان در تمرینات پرسپولیس نیستند و در هیچ دیداری از پرسپولیس هم غایب نخواهند بود.

قدوسی در پایان گفت:

فدراسیون هم شاید به این دلیل خبر را اعلام نکرده که هنوز قرارداد فی مابین امضا نشده و ما هم پس از خبرها و مصاحبه های منتشره با نظر خود اقا کریم‌شفاف سازی کردیم تا جلوی شایعات و اخباری که هواداران را نگران کرده بود، گرفته شود.

ایلنا

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی قدوسی پرسپولیس اخبار پرسپولیس پرسپولیس تیم ملی حسین قدوسی قدوسی کریم باقری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۷۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل شادی نکردن کنعانی مشخص شد

به گزارش ورزش سه محمدحسین کنعانی زادگان در غیاب گئورگی گولسیانی پشت ضربه پنالتی پرسپولیس ایستاد و زننده سومین گل تیمش در مصاف با صنعت نفت آبادان بود.

با گلزنی کنعانی که بار دیگر نشان داد در پنالتی زدن چیزی کمتر از گولسیانی ندارد او پنج گله شد تا در کنار آل کثیر و گولسیانی بهترین گلزن تیمش باشد. اما پرسپولیسی‌ها که همیشه کنعانی را با شادی گل های جالب و منحصر به فردش می شناسند این بار در آبادان شاهد بودند که او  بعد از گلزنی دست هایش را  بالا برد و بدون اینکه شادی کند به جشن گلزنی خود پایان داد.

در ابتدا اینطور تصور می شد که او به احترام مردم خوزستان که هم استانی‌هایش محسوب می شوند شادی گل نکرده اما فوت پدربرزگ این بازیکن که اخیرا اتفاق افتاده  و البته  کاری که هواداران صنعت با او کردند باعثث شد تا کنعانی شادی گلی نداشته باشد.

هواداران صنعت نفت قبل و بعد از بازی به کنعانی بابت از دست دادن پدربزرگش تسلیت گفتند که با واکنش این بازیکن همراه شد  و همین باعث شد ارتباط بسیار مثبت و خوبی بین مدافع گلزن پرسپولیس و هواداران تیم میزبان  شکل بگیرد.

دیگر خبرها

  • دلیل شادی نکردن کنعانی مشخص شد
  • قاطع‌ترین برد پرسپولیس در راحت‌ترین بازی فصل!
  • سهمیه هم لازم نیست بگیری؛ خیال راحت ادین ترزیچ از جایگاهش در دورتموند
  • گل عیسی خیال پرسپولیس را راحت کرد
  • شوخی کریم باقری با هاشم بیک زاده / فیلم
  • خوش و بش خاکپور و سایر بازیکنان قدیمی فوتبال با کریم باقری / فیلم
  • حمایت هواداران را نیاز داریم
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • هواداران نگران نباشند؛ مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است
  • خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید