Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق اصناف اصفهان از تأمین دو نوبت میان‌وعده برای کادر پزشکی بیمارستان‌های درگیر کرونا در اصفهان از سوی خیران اصناف، اتحادیه‌ها و بازاریان اصفهان خبر داد. ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

رسول جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره اقدامات اتاق اصناف در روزهای شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: با هماهنگی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و از روز گذشته توزیع دو میان‌ وعده شامل میوه، کیک و شیر میان کارکنان، پزشکان و پرستاران بیمارستان‌هایی که درگیر مقابله با کرونا هستند را در دستور کار قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شاید این اقدام نوعی حرکت نمادین باشد و نتوانیم زحمات این عزیزان را جبران کنیم و در مقابل اقدامات بزرگ آنها به چشم نیاید، اما دوست داریم یاری‌گر آنها باشیم و احساس مسئولیت خود را نشان دهیم و این اقدام را تا پایان زمان مبارزه با ویروس کرونا نیز ادامه خواهیم داد تا سهم کوچکی در قبال کادر پزشکی که جان هم‌وطنان را نجات می‌دهند داشته باشیم.

به گفته رئیس اتاق اصناف اصفهان، خیران تمام اتحادیه‌ها، اصناف و بازاریان اصفهان از طریق اتاق اصناف در این امر مشارکت دارند.

ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده تا پایان هفته وارد بازارهای اصفهان می‌شودتلاش رزمندگان و بسیجیان اصفهانی این‌بار در جبهه مقابله با ویروس کرونااصفهان| همکاری رهروان امر به معروف با جامعه پزشکی؛ 5000 داوطلب به مقابله با کرونا می‌شتابند

وی درباره سایر اقدامات اتاق اصناف اصفهان در روزهای شیوع بیماری کرونا ادامه داد: در مدت اخیر خط تولید کارگاه‌های پوشاک را از تولید لباس به سمت دوخت ماسک و لباس‌های بیمارستانی تغییر داده‌ایم تا علاوه بر تأمین نیاز اولیه استان بتوانیم صدور این اقلام به استان‌های همجوار را نیز دنبال کنیم. در واقع تولیدکنندگان عملاً به کمک جامعه پزشکی آمده‌اند و بخش زیادی از خطوط تولید به این امر اختصاص یافته تا در دو سه روز آینده از اقلامی مانند ماسک، مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده و لباس‌های بیمارستانی بی‌نیاز شویم.

جهانگیری اضافه کرد: هم‌اکنون چند کارگاه کار خود را آغاز کرده‌اند و تولید نخست آنها روز گذشته به بازار آمد و اگر این چرخه روی غلتک بیفتد، فکر می‌کنم این کارگاه‌ها بتوانند ظرف یک هفته تا 10 روز نزدیک به یک میلیون ماسک تحویل دهند.

وی تصریح کرد: اصناف اصفهان درباره رکود بازار و عدم توانایی برای پاس کردن چک‌های خود دغدغه دارند و از استاندار اصفهان درخواست می‌کنم پس از پایان بحران کرونا به متولیان امور مانند اداره مالیات، بانک‌ها و تأمین اجتماعی توصیه کند شرایط اصناف را در نظر بگیرند. ما تا آخرین لحظه پایان بحران در کنار مردم و مسئولان هستیم اما انتظار داریم پس از پشت سر گذاشتن این بیماری، شرایط اصنافی که روی فروش شب عید خود حساب باز کرده بودند را در نظر بگیرند.

انتهای پیام/165/ی

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اصناف اصفهان اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۷۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی

قاسم پیشه ور رئیس اتاق اصناف کشاورزی گفت: با توجه به گلایه مندی کشاورزان، جایزه تحویل گندم به ازای هرکیلو ۲ هزارتومان باید هرچه سریع تر توسط رئیس‌جمهور اعلام شود تا گندم تولیدی به هدر نرود.

او با بیان اینکه تخصیص جایزه گندم راهکاری موثر در راستای خودکفایی گندم محسوب می شود، افزود: بنابر اعلام معاونت زراعت، اگر دولت جایزه گندم را تخصیص دهد، پیش بینی می‌شود که میزان خرید از مرز ۱۱ میلیون تن فراتر رود.

پیشه ور ادامه داد: اگر جایزه خرید به گندم اختصاص نیابد، گندم تولیدی جایگزین خوراک دام و طیور یا به آن سوی مرزها قاچاق می‌شود که با این وجود دولت  برای تامین گندم مورد نیاز ناگزیر به واردات است.

رئیس اتاق اصناف کشاورزی گفت: با اعلام جایزه گندم، کشاورزان اطمینان خاطر دارند که دولت حمایتشان می‌کند، لذا این امر در پایداری تولید و جلوگیری از مهاجرت به شهرها تاثیر بسزایی دارد .

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • ۷ جراحی موفق و رایگان مغز در اصفهان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • کنفرانس ویدویی میان تولیدکنندگان ازبکستان و اصفهان برگزار می‌شود
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید