Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز حصاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تاکید بر اینکه تعداد مشتریان و مراجعه کنندگان به صنوف مختلف در روزهای گذشته به شدت کاهش یافته است، اظهار کرد: در اغذیه فروشی‌ها، رستوران‌ها، سفره خانه‌ها، آرایشگاه‌ها و شاخه‌های دیگر از صنوف این کاهش حجم مراجعان را شاهد هستیم که دلیل آن کمتر شدن رفت و آمد مردم در سطح شهر به منظور محافظت از خود، خانواده و دیگر افراد جامعه در برابر شیوع کرونا ویروس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به بخشی دیگر از اعمال این مراقبت‌ها در خصوص روند اجرای دستورالعمل عدم سرو قلیان در سطح سفره خانه‌ها، قهوه خانه‌ها، رستوران‌ها، چایخانه‌ها و یا کافی شاپ ها، گفت: در این مورد نیز طبق دستورالعمل دریافتی دستوری بر تعطیلی این واحدها نبوده و تنها ذکر شده است که سرو قلیان و ادوات آن ممنوع است، در این راستا اتحادیه مرتبط در سطح شهرستان کرج روزانه ۱۰ گشت انجام می‌دهد و این موارد را به طور مرتب رصد می‌شود.

رئیس اتاق اصناف استان البرز گفت: از سوی دادستانی کرج نیز در مورد عدم سرو قلیان در سطح واحدهای صنفی دستور اکید داده شده و اداره نظارت بر اماکن عمومی نیز به جد پای کار است؛ از زمان اجرای دستور العمل ابلاغی در خصوص عدم سرو قلیان بیش از سه واحد صنفی شهرستان کرج به دلیل عدم رعایت این مهم پلمب شده است.

مالکان با مستأجران همکاری کنند

حصاری عنوان کرد: با توجه به نزدیکی ایام عید و انجام خانه تکانی از شهروندان می‌خواهیم که شستن فرش‌ها را به زمان بعد موکول کنند تا این روزهایی که درگیر شیوع کرونا هستیم سپری شود.

وی گفت: وقتی فرش از خانه‌ای برای شستشو خارج می‌شود و یا برعکس آن بعد از شستشو توسط حمل از کارخانه قالیشویی تحویل مشتریان داده می‌شود در هر کدام از این روش‌ها احتمال انتقال ویروس کرونا وجود دارد، در این شرایط با موکول کردن زمان شستشوی فرش‌ها به بعد از تعطیلات نوروزی می‌توانیم مراقبت‌های بهداشتی لازم را در برابر این ویروس اعمال کنیم.

رئیس اتاق اصناف استان البرز با تاکید بر اینکه به یقین در این شرایط تلاش برای حفظ سلامتی تمامی افراد خانواده و جامعه از خرید شب عید مهم‌تر است، افزود: اما در این شرایط از وضعیت اصناف نیز غافل نیستیم، تماس‌های زیادی از سوی اصناف به ویژه رستوران داران و دارندگان واحدهای صنفی از جمله سفره خانه‌ها مبنی بر کساد بازار داریم، از طرفی بسیاری از این واحدها اجاره‌ای هستند و کسبه آن به دلیل پایین آمدن افت شدید درآمد ماهانه با پرداخت اجاره بهای واحد صنفی خود مشکل دارند.

تلاش برای مقابله با کرونا

حصاری با اشاره به گفتگویی که روز سه شنبه میان رؤسای اتاق اصناف مراکز استان‌ها با رئیس اتاق اصناف ایران به صورت ویدئو کنفرانس انجام شده است، گفت: موضوع کم شدن سطح خرید مشتریان و افت مراجعات مردمی به اصناف مختلف را در جریان این گفتگو مطرح کرده ایم.

وی عنوان کرد: در بازار به عنوان نمونه شخص کاسب و فردی که واحد صنفی را به او اجاره داده است هر کدام به نحوی در این عزم‌جدی در مملکت برای مقابله با کرونا ویروس دخیل هستند.

رئیس اتاق اصناف استان البرز با تاکید بر اینکه حدود یک چهارم بافت جمعیتی استان البرز را اصناف، خانواده‌های آنها و پرسنل تحت پوشش اصناف تشکیل می‌دهند، گفت: در این میان همگی باید در کنار دیگر مردم جامعه برای مقابله با کرونا تلاش کنیم.

مردم مراجعه به آرایشگاه‌ها را کمتر کنند

حصاری در خصوص فعالیت آرایشگاه‌های سطح شهرستان کرج و اینکه به صورت موقت تعطیل خواهند شد یا خیر؟ گفت: تاکنون هیچ دستورالعملی مبنی بر عدم فعالیت آرایشگاه‌ها دریافت نکرده ایم اما برای رعایت موارد بهداشتی در آرایشگاه‌ها تذکرات لازم به فعالان این صنف در سطح شهرستان کرج داده شده است.

وی با تاکید بر اینکه آرایشگاه‌های مردانه و زنانه کرج در حال فعالیت هستند، افزود: اما از مردم می‌خواهیم مراجعات خود به آرایشگاه‌ها را در این روزها را کمتر کرده و یا به زمان دیگری موکول کنند.

کد خبر 4869766

منبع: مهر

کلیدواژه: دادستانی کرج استان البرز شهرستان کرج اتاق اصناف ایران خانه تکانی ویروس کرونا ویروس کرونا انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر سیلاب گرگان تعطیلی مدارس قزوین شهرکرد بارش باران شیراز بیرجند رئیس اتاق اصناف استان البرز شهرستان کرج آرایشگاه ها سرو قلیان خانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۸۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامنت جالب تونی کروس زیر پست کیمیش: قبل از نیمه‌نهایی برو آرایشگاه / عکس

تونی کروس باردیگر مقابل تیم سابق خود بایرن مونیخ قرار می‌گیرد.

طرفداری | دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید، تقابل دوباره تونی کروس با هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی فوتبال آلمان و تیم سابق‌اش است.

دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ با برتری مقابل منچسترسیتی و آرسنال موفق به صعود به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا شدند تا طرفداران فوتبال پس از چندین سال باردیگر به تماشای دیدار دو تیم پرافتخار فوتبال اروپا بنشینند. دیدار رفت در آلیانتس آرنا و دیدار برگشت هم در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد. این مسابقه از یک جهت برای تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید هم حائز اهمیت است، چراکه او باردیگر مقابل تیم سابق خود، بایرن مونیخ قرار می‌گیرد.

یوسوا کیمیش که در دیدار برگشت مقابل آرسنال، تک گل پیروزی‌بخش بایرن مونیخ را به ثمر رساند در اینستاگرام پستی از شادی گل خود منتشر کرد. کامنت تونی کروس اما زیر پست او جالب‌توجه است. هم‌بازی کیمیش در تیم ملی فوتبال آلمان زیر پست او نوشته است:

قبل از نیمه‌نهایی، یکبار دیگه برو آرایشگاه.

بیشتر بخوانید: یوسوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • الگوبرداری استان های آذربایجان غربی و مازندران از طرح سفیران زیبایی قم
  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • آیا اسرائیل پاسخ به ایران را به بعد از عید «پِسَح» موکول می‌کند؟ | عید «پِسَح» یهودیان چیست و تا کی ادامه دارد؟
  • کافه‌نشینی، از ازل تا ابد
  • کامنت جالب تونی کروس زیر پست کیمیش: قبل از نیمه‌نهایی برو آرایشگاه / عکس
  • سیاره‌ای به نام کافه
  • پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر