Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-24@08:23:37 GMT

«کامیون» به نوروز ۹۹ می‌رسد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۸۳۹۲

«کامیون» به نوروز ۹۹ می‌رسد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه ۲، سازندگان سریال «کامیون» طی بیانیه¬ای از تلاش حداکثری برای به تولید رساندن این سریال به نوروز ۹۹ سخن گفتند. در بیانیه تهیه‌کنندگان و کارگردان سریال نوروزی شبکه ۲ «کامیون» آمده است: «همان‌طور که در شرایط موجود پرستاران و پزشکان کشور در خط مقدم مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند، گروه تولید سریال «کامیون» هم در صحنه رسانه و فرهنگ خود را موظف به حضور می‌دانند و به این اعتقاد رسیدیم که با توجه به در پیش بودن نوروز و مسئولیتی که بر عهده رسانه ملی است در سنگر خود باشیم و با تولید یک کار خوب با پشتیبانی رسانه ملی بتوانیم لحظات مفرحی را برای مردم در نوروز ۹۹ فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویربرداری و تولید سریال «کامیون» با رعایت کامل اصول بهداشتی در تهران ادامه دارد و در تلاشیم بتوانیم به مردم که شاید اکنون در شرایط روحی مساعدی نباشند، خدمت‌رسانی کنیم و لحظات خوشی را برای مردم و پزشکان و پرستاران که چه‌بسا از بیمارستان تماشاگر ما باشند، رقم بزنیم.

مجموعه تلویزیونی «کامیون» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی مشترک ابراهیم آرزو و شهرام دانشپور کاری از شبکه ۲ سیماست. این مجموعه طنز درباره‌ یک پیشکسوت فوتبال است که مدتی روی کامیون باربری کار می‌کند و پس از آشنایی با ۳ دانشجو که صاحب‌خانه به دلیل مشکلاتی اثاثیه‌شان را به خیابان ریخته است، درگیر ماجراهایی می‌شود. داستان این سریال را شهاب عباسی بر اساس طرحی از شهروز شکورزاده نوشته است.
 

کد خبر 489263 برچسب‌ها تلویزیون سریال تلویزیون - صدا و سیما

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تلویزیون سریال تلویزیون صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۸۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم

آفتاب‌‌نیوز :

همزمان با پخش سریال پرتماشاگر نون خ ۵ از شبکه اول سیما، تصویر سلفی بازیگران این سریال در اتاق گریم مورد توجه کاربران قرار گرفت. فصل پنجم سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی از ۱۵ فروردین روی آنتن شبکه یک سیما رفت و به زودی به پایان راه می‌رسد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • خبرگزاری مهر خلاء رسانه ای در شهرستان های تهران را پر کرده است
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • (تصاویر) نگاه رسانه‌های خارجی به ایران؛ از عید نوروز تا شادی حمله به اسرائیل
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • حرکت خفن این راننده کامیون پربازدید شد
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسئولان ملی در قم
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم