Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان فرمول یک پس از تصمیم دولت‌های بحرین و ویتنام برای قرنطینه کردن اتباع ایتالیا این کشورها را به لغو گرندپری‌ها تهدید کرد. ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹ ورزشی ورزش جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از Pitpass، روس براون، مدیر ورزشی فرمول یک پیشنهاد لغو گرندپری‌های بحرین و ویتنام به خاطر تصمیم دولت‌های این کشورها در قرنطینه کردن اتباع ایتالیا پس از شیوع ویروس کرونا ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم مطرح فراری ایتالیا در این شرایط نمی‌تواند در گرندپری‌های بحرین و ویتنام شرکت کند.

روس براون در این رابطه می‌گوید: اگر تیم‌های فراری و آلفا رومئو نتوانند در گرندپری‌های بحرین و ویتنام شرکت کنند این رقابت‌ها باید به طور کامل لغو شوند. اگر این تیم‌ها اجازه ورود نداشته باشند دیگر رقابتی نخواهیم داشت. این یک تصمیم ناعادلانه است و فرصت رقابت برابر میان تیم‌ها از بین می‌رود. در بحرین و ویتنام سازماندهی گرندپری‌های فرمول یک پیش می‌رود. از سویی می‌خواهند برای دفاع از شهروندان خود اقداماتی انجام دهند. به دنبال راه‌حلی هستیم که تمام طرف‌ها را راضی کند. مسئله بسیار جدی است و باید پاسخگو باشیم. اکنون از تیم‌ها می‌خواهیم حداقل نفرات خود را برای شرکت در رقابت‌ها معرفی کنند.

با وجود شیوع ویروس کرونا؛ گرندپری‌های استرالیا، بحرین و ویتنام لغو نشدند

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اتومبیلرانی فرمول یک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتومبیلرانی فرمول یک اتومبیلرانی فرمول یک گرندپری ها فرمول یک تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۸۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک

تیم فرمول یکی فراری ایتالیا نام رسمی خود را تغییر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فراری ایتالیا رسما نام کامل خود را به اسکودریا فراری HP تغییر داد. دلیل تغییر نام تیم فراری امضای قرارداد جدید اسپانسرینگ با شرکت آمریکایی تامین کننده سخت‌افزار و نرم‌افزار Hewlett Packard است.

داستان یک راننده نگون‌بخت؛ مستعدِ بدشانس یا سلطان فاجعه‌؟

پیش از این گفته شده بود که شرایط قرارداد برای اسکودریا بسیار سودمند خواهد بود و به این تیم اجازه می‌دهد حقوق بالایی برای لوئیس همیلتون راننده جدید انگلیسی‌اش که از فصل آینده فرمول یک به آن ملحق خواهد شد، تضمین کند.

فراری هم اکنون با 151 امتیاز در جایگاه دوم رده‌بندی تیمی فصل جاری فرمول یک قرار دارد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • راه حل فلسطین همان فرمول «‌دو دولتی» است
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • فرمول خانگی برای درمان بی‌خوابی (فیلم)
  • فرمول خانگی برای درمان بی‌خوابی
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.