Web Analytics Made Easy - Statcounter

همانطور که پیش از این گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو در گزارشی خبر داده بود، جشنواره جهانی فیلم فجر به علت ویروس کرونا به تعویق افتاد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کیوان کثیریان مدیر ارتباطات و رسانه‌های سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر درباره شرایط این رویداد سینمایی با توجه به شیوع ویروس کرونا در جهان و ایران اعلام کرد: در پی شیوع جهانی ویروس کرونا و دورنمای نامشخص نسبت به بهبودی اوضاع در سطح جهان در کوتاه مدت، پس از بررسی‌های مختلف درباره محدودیت‌های به‌عمل آمده در بیشتر کشورهای درگیر و در پی هماهنگی با ریاست سازمان سینمایی و رایزنی با فیاپف (فدراسیون جهانی اتحادیه‌های تهیه‌کنندگان فیلم)، تصمیم برآن شد که با هدف هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن جشنواره جهانی فیلم فجر به عنوان مهم‌ترین رویداد بین‌المللی سینمای ایران، این جشنواره در نیمه دوم خرداد ماه ۱۳۹۹ برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدیران جشنواره امیدوارند به زودی شاهد روند نزولی شیوع و در نهایت از بین رفتن این ویروس در جهان باشیم.

پیش از این مقرر شده بود جشنواره جهانی فیلم فجر در دوره سی و هشتم ۲۸ فروردین تا ۵ اردیبهشت ماه ۹۹ برگزار شود.

گفتنی است، پیش از این گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو در گزارشی نسبت به احتمال تعویق این جشنواره خبر داده بود و در گزارشی آورده بود:

لینک گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو

«برگزاری سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر در موعد مقرر که قرار است طبق برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده از ۲۸ فروردین تا ۵ اردیبهشت سال آینده به دبیری محمدمهدی عسکرپور در تهران برگزار شود با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. در همین باره محمدمهدی عسکرپور، دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: قرار است اواسط بزودی مسؤولان سازمان سینمایی به همراه مدیران جشنواره جهانی فیلم فجر طی جلسه‌ای با مسؤولان وزارت بهداشت و درمان کشور درباره شرایط برپایی جشنواره در زمان تعیین شده گفتگو و تبادل نظر کنند. وی در ادامه خاطرنشان کرد: بدون شک هر تصمیمی برای برپایی جشنواره در موعد مقرر یا به تعویق افتادن زمان برگزاری آن پس از جلسه با مسؤولان وزارت بهداشت اتخاذ می‌شود و مسلما برای مسؤولان جشنواره سلامتی میهمانان و مخاطبان سینما از اولویت برخوردار است و در هر تصمیمی که گرفته خواهد شد این نکته مهم لحاظ می‌شود.  بنا بر این گزارش، این رقابت بین‌المللی سینمایی که پس از تعیین تکلیف زمان برپایی‌اش در بخش‌های اصلی و جانبی برگزار می‌شود بخش‌های رقابتی آن شامل سینمای سعادت (مسابقه بین‌الملل) و جلوه‌گاه شرق (سینمای کشور‌های آسیایی و اسلامی) خواهد بود و تاریخ تکمیل تولید فیلم‌ها برای بخش‌های رقابتی باید سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ باشد»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا جشنواره جهانی فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۸۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره زیبایی شتر در شهرستان آق قلا برگزار شد

دریافت 25 MB کد خبر 6085199

دیگر خبرها

  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • طنز رسمی از طنز غیر رسمی عقب افتاده است
  • بیماری ایکس ؛ همه گیری بعدی جهانی در راه است؟
  • بیماری ایکس؛ همه‌گیری بعدی جهانی در راه است
  • هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد اپیدمی جدید/ آیا ویروس جدید جای نگرانی دارد؟
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • جشنواره زیبایی شتر در شهرستان آق قلا برگزار شد