Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@14:51:35 GMT

تعویق جام جهانی فوتسال قوت گرفت

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۸۸۳۷

تعویق جام جهانی فوتسال قوت گرفت

با توجه به احتمال موافقت فیفا با در خواست تیم‌های آسیایی برای تعویق بازی‌های مقدماتی جام جهانی فوتبال، احتمال تعویق بازی‌های جام جهانی فوتسال هم قوت گرفت.

به گزارش ایسنا، حالا کرونا از مرزهای چین خارج شده و جدا از قاره آسیا در قاره‌های آمریکا و اروپا نیز مواردی از این بیماری در چندین کشور رویت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندی پیش با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا که قرار بود اسفندماه در ترکمنستان برگزار شود به تعویق افتاد. هنوز زمان و مکان جدید این بازی‌ها مشخص نشده اما گمانه‌زنی‌ها حاکی از احتمال برگزاری آن در خردادماه سال ۹۹ است یعنی کم‌تر از ۲ ماه مانده به جام جهانی ۲۰۲۰ که قرار است در لیتوانی برگزار شود. در این شرایط برخی‌ها پیشنهاد تعویق بازی‌های جام جهانی را به فیفا داده‌اند. اتفاقی که چندان هم دور از امکان نیست.

فیفا این فرصت را دارد تا اواخر ماه آذر بازی‌های جام جهانی را در سال ۲۰۲۰ برگزار کند که چنان چه بازی‌های فوتسال قهرمانی آسیا در خردادماه برگزار شود این فاصله منطقی‌تر خواهد بود. به هر صورت این روزها درخواست تعویق بازی‌های مقدماتی جام جهانی فوتبال و برگزاری آن در آبان ماه سال ۹۹ هم مطرح شده که احتمالا مورد موافقت فیفا قرار می‌گیرد و در این راستا احتمال تاخیر در شروع مسابقات جام جهانی فوتسال هم هست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فوتسال کروناویروس جام جهانی فوتسال تعویق بازی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۸۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: ایران 0- کویت 0

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران در نخستین بازی جام ملت‌های آسیا موفق به کسب پیروزی 3 بر یک برابر افغانستان شد و در دومین مسابقه به برتری 4 بر 2 مقابل بحرین رسید تا صدرنشین گروه D شود ولی شاگردان وحید شمسایی برای صعود به‌عنوان تیم نخست به دور حذفی نیاز به گرفتن امتیاز در جدال با کویت دارند؛ تیمی که یک برد و یک تساوی در دو دیار اخیرش داشته و می‌خواهد از ایران امتیاز بگیرد تا مانع از سقوط افغانستان شود.

گروه D جام ملت‌های فوتسال آسیا- 2024 تایلند- بازی سوم
سالن: هوآ مارک ایندور (بانکوک)- ساعت 17:30
داوران: بنجاپول موچاروئنساپ (تایلند)؛ آن ران (چین)، آناتولی روباکوف (ازبکستان)، هیرویوکی کوبایاشی/ وقت نگهدار: فهد الحُسنی (امارات)

تیم ملی فوتسال ایران
سعید مومنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و بهروز عظیمی
سرمربی: وحید شمسایی

تیم ملی فوتسال کویت
فهد الخواری، محمد العجمی، عبدالرحمن الطاویل، ناصر العلبان و صالح الفاضل
سرمربی: دیوید مارین اورتگا

در حاشیه

 استقبال بهتری از این بازی نسبت به دو بازی گذشته تیم ملی فوتسال ایران به عمل آمده است.

ملی پوشان فوتسال ایران شروع خوبی در این بازی داشتند و دو حمله جدی در همان ثانیه‌های نخست ایجاد کردند.

دیگر خبرها

  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • صعود ایران به جام جهانی: چهارشنبه!
  • گزارش زنده: ایران 0- کویت 0
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد
  • احتمال تقابل دو قدرت فوتسال آسیا/ حفظ رکورد یا انتخاب مسیر آسان؟
  • خلاصه بازی ایران 5-3 بحرین (جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)