Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:48:26 GMT

لغو بزرگترین رویداد سالانه گوگل از ترس کرونا

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۹۰۷۹

لغو بزرگترین رویداد سالانه گوگل از ترس کرونا

به گزارش پایگاه اینترنتی «ورج»، یکی از سخنگویان شرکت گوگل با انتشار بیانیه‌ای در تایید خبر لغو این کنفرانس اعلام کرد: «به دلیل نگرانی‌ها حول کروناویروس (کووید-۱۹) و طبق دستورالعمل‌های بهداشتی مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا (CDC)، سازمان بهداشت جهانی و دیگر مقامات بهداشت، تصمیم گرفته‌ایم تا رویداد حضوری آی/او را در آمفی تئاتر شورلاین لغو کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

کمپانی گوگل معمولا از کنفرانس آی/او (I/O) به عنوان بزرگترین رویداد خبری سال و برای معرفی تغییرات و امکانات جدید، محصولات و سرویس‌های خود از اندروید و گوگل مپ گرفته تا یوتیوب استفاده می‌کند. این رویداد که فرصت تعامل توسعه دهندگان را با مدیران اجرایی و کارشناسان گوگل فراهم می‌کند، سال گذشته بیش از ۷ هزار شرکت‌کننده داشت.  

رویداد آی/او گوگل آخرین مورد از رویدادهای فناورانه است که به دلیل نگرانی‌ها از شیوع کرونا لغو می‌شود. کرونا تاکنون چندین مورد از همایش‌ها و کنفرانس‌های دنیای فناوری را لغو کرده است که از آن جمله می‌توان به کنگره جهانی موبایل، کنفرانس توسعه‌دهندگان فیس‌بوک (اف-۸) و کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدئویی اشاره کرد.      

کروناویروس جدید با نام رسمی کووید-۱۹ نخستین بار در شهر ووهان چین شایع شد و تا این جای کار به ۷۷ کشور جهان سرایت کرده است. این بیماری تنفسی مرگبار تاکنون ۹۳ هزار و ۱۹۱ تن را آلوده کرده و جان نزدیک به ۳ هزار و دویست نفر را گرفته است.  

برچسب‌ها ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا گوگل سازمان جهانی بهداشت پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا گوگل سازمان جهانی بهداشت آمریکا ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا گوگل سازمان جهانی بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۹۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم کادرفنی برای یزدانی و قاسمپور

این احتمال وجود دارد ۲ کشتی‌گیر مطرح کشورمان همزمان به تورنمنت رنکینگ جهانی مجارستان اعزام شوند.

به گزارش مشرق، مسابقات رنکینگ جهانی ۶ تا ۹ ژوئن به میزبانی مجارستان برگزار خواهد شد که تعدادی از کشتی‌گیران کشورمان به این رویداد اعزام می‌شوند. با توجه به اینکه در وزن ۸۶ کیلوگرم هنوز تکلیف کشتی‌گیر اعزامی به المپیک پاریس مشخص نشده کادر فنی احتمال زیاد حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور را در این وزن به مجارستان اعزام می‌کند.

کادرفنی برای اینکه ببیند وضعیت کتف حسن یزدانی در یک رویداد ورزشی چقدر بهبود یافته او را اعزام خواهد کرد.در مورد کامران قاسم‌پور هم با توجه به اینکه او ۴ سال در ۸۶ کیلوگرم کشتی نگرفته و وزن اصلی او ۹۰ کیلوست، به مجارستان اعزام می‌شود.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • هویت ملی در هر حوزه‌ای ثبت جهانی شود
  • ماهواره نوا رویداد تلخ سفید شدن مرجان‌ها را ثبت کرد
  • برگزاری بزرگترین رویداد نمایشگاهی سلامت اجتماعی شهر تهران
  • خراسان رضوی میزبان بزرگترین رویداد قرآنی است
  • بزرگترین گردهمایی صنایع خلاق ایران در رویداد مانوین
  • تصمیم کادرفنی برای یزدانی و قاسمپور