Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@22:09:47 GMT

تیپ ۲۹۲ زرهی ارتش ضدعفونی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۹۲۰۷

تیپ ۲۹۲ زرهی ارتش ضدعفونی شد

به گزارش ایرنا فرمانده تیپ ٢٩٢ زرهی شهید آزادی دزفول در حاشیه ضدعفونی این تیپ گفت: اقدامات اولیه برای مقابله با ویروس کرونا از دوم اسفند با برگزاری نشست با فرماندهان و مسئولان بهداشت و درمان تیپ آغاز شد.
سرهنگ بابک جلائیان علیزاده اظهارداشت: تمام آسایشگاه‌ها، پتوها و ملحفه‌ها در داخل پادگان و همچنین تمام اماکن عمومی از جمله آشپزخانه، نانوایی و دفاتر کار ضد عفونی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: یک نشست توجیهی نیز با دعوت از اساتید دانشگاه علوم پزشکی دزفول برای آگاه‌سازی و راه‌های پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در تیپ برگزار شد.

فرمانده تیپ ٢٩٢ زرهی شهید آزادی دزفول گفت: بعد از درخواست فرمانداری ویژه دزفول برای گندزدایی تیپ، یگان جنگ نوین به مدت سه شب از ساعت ٢٢ الی ٣:٣٠ بامداد اماکن مشخص شده را ضدعفونی کرد.
وی افزود: یگان جنگ نوین تیپ ۲۹۲ زرهی شهید آزادی همچنین هر شب پنج هزار لیتر مایع ضدعفونی‌کننده برای خیابان‌های اصلی، پیاده‌روها، میادین، بازارها، دستگاه‌های خودپرداز، درمانگاه‌ها، پارک‌ها و دیگر اماکن شهرستان دزفول استفاده کرد.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به حدود ۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی در این خصوص وضعیت فوق العاده اعلام کرده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دزفول وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دزفول وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دزفول وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۹۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شهید و ۲ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به خودوریی در لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، درگیری میان ارتش رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان در مرزهای فلسطین اشغالی و لبنان همچنان ادامه دارد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی خودرویی در شهرک «عین بعال» در جنوب لبنان را هدف حمله هوایی قرار داده است.

بر اساس گزارش‌های رسیده در نتیجه این حمله یک نفر به شهادت رسیده و ۲ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

علاوه بر این ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک‌های «کفرشوبا»، «حلتا» و «الخیام» در جنوب لبنان را هدف حمله‌های توپخانه‌ای قرار داد.

از سوی دیگر حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله جدید خود به شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۴:۲۵ عصر امروز سه‌شنبه شانزدهم آوریل ۲۰۲۴ طی ۲ مرحله با پهپادهای انتحاری سامانه پدافند موشکی در بیت هلل را هدف گرفتند و سکوهای گنبد آهنین و کادر راهبری آن را مورد اصابت قرار دادند که در نتیجه آن، این نظامیان کشته یا زخمی شدند.

رسانه‌های عبری زبان نیز از به صدادرآمدن آژیر هشدار در «ادمیت»، «حانیتا»، «یعرا»، «متسوفا» و «شلومی» در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

خبرنگار المیادین نیز گزارش داد که نزدیک به ۱۵ موشک از سمت جنوب لبنان به سوی یک هدف صهیونیستی در الجلیل غربی واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

کد خبر 6080153

دیگر خبرها

  • پیکاپ نظامی جدید کانادا با کمک دانشمندان ایرانی به میدان آمد (+ عکس)
  • برگزاری مراسم روز ارتش فردا در لرستان
  • یک شهید و ۲ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به خودوریی در لبنان
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • تجدید میثاق نیروهای مسلح زنجان با شهدا + فیلم
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در بیرجند
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد
  • اهدای خون جمعی از کارکنان تیپ 364 شهید نصیرزاده ارتش در مهاباد
  • ارتش در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد 
  • روسیه خودروی زرهی انگلیس را به غنیمت گرفت