Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان از صرف یک‌میلیارد تومان برای کمک به بحث پیشگیری از کرونا در بین خانواده‌های مددجویان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدرسول شیخی‌زاده پیش از ظهر امروز در دیدار شورای مدیران کمیته امداد امام خمینی استان با نماینده ولی فقیه در کردستان که به مناسبت سالروز تشکیل کمیته امداد صورت گرفت، اظهار کرد: در حال حاضر ۸۳ هزار و ۱۱۸ نفر مددجو در قالب 46 هزار و 177 خانوار در استان مستمری بگیر عادی کمیته امداد امام خمینی در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان تصریح کرد: 38 هزار و 543 مددجو در قالب 15 هزار و 229 خانوار مستمری‌بگیر تبصره 14 و 7 هزار و 904 خانوار با 16 هزار و 612 نفر جمعیت به صورت چندخدمتی از این نهاد حمایتی خدمات دریافت می‌کنند.

شیخی‌زاده اضافه کرد: در مجموع 138 هزار و 273 نفر در 69 هزار و 310 خانوار به صورت مستمر و غیرمستمر از خدمات مختلف کمیته امداد در استان کردستان بهره‌مند هستند.

وی با بیان اینکه 26 هزار و 135 خانوار از این آمار را خانواده‌های با سرپرست زن خانوار تشکیل می‌دهد، گفت: کمیته امداد کردستان از 8 هزار و 800 دانش‌آموز و یک‌هزار و 628 دانشجو و طلبه نیازمند حمایت می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان اذعان داشت: 10 درصد از خانوارها و 8.6 درصد از جمعیت استان زیرپوشش خدمات کمیته امداد در استان قرار دارند.

شیخی‌زاده به برخی حمایت‌های کمیته امداد در حوزه سلامت به مددجویان گریزی زد و گفت: در این سرفصل از ابتدای امسال تا کنون 61 هزار و 406 خانوار مددجو با پرداخت 166.4 میلیارد تومان پرداخت شده است.

به گفته وی، در قالب کمک هزینه ازدواج 2 هزار و 826 زوج با پرداخ 5.7 میلیارد تومان مورد حمایت قرار گرفته‌اند.

وی اظهار کرد: 6 هزار و 509 مورد وام ضروری با پرداخت 39.5  میلیارد تومان به مددجویان در استان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان از پرداخت حق بیمه 4 هزار و 156 مددجو در استان با 4 میلیارد تومان خبر داد و گفت: در بحث کمک به درمان مددجویان با صرف 3 میلیارد و 600 میلیون تومان 27 هزار و 571 نفر مددجو مورد حمایت قرار گرفته‌اند.

شیخی‌زاده از صرف یک‌میلیارد تومان برای کمک به بحث پیشگیری از کرونا در بین خانواده‌های مددجویان خبر داد و گفت: در این قالب یک‌هزار و 200 خانوار مورد حمایت قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مددجوی پشت نوبت در استان نداریم و سهمیه 3 هزار خانواری برای جذب نیازمندان به ادارات شهرستانی ابلاغ شده است.

وی اذعان داشت: با توجه به موضوع شیوع ویروس کرونا برگزاری مراسمات نمادین جشن نیکوکاری را برگزار نکردیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان افزود: کمک به نیازمندان در بستر الکترونیکی هدف گذاری شده است و در این راستا اقدامات لازم انجام گرفته است.

شیخی‌زاده خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم خیر استان با حمایت‌های خود در این ایام پایان سال بتوانند به نوعی سال نو بدون دغدغه‌ای را برای جامعه نیازمندان فراهم سازند.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان مددجو کرونا حمایت شیخی زاده میلیارد تومان شیخی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۹۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۳۹ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در آئینی که به‌صورت ویدئو کنفرانسی و با حضور رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی برگزار شد واحدهای مسکونی تکمیل شده ویژه مددجویان کمیته‌امداد در سراسر کشور مورد افتتاح قرار گرفت.

در استان اصفهان این مراسم در روستای اندلان واقع در شهر زیار با حضور علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، کریم زارع مدیرکل کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) استان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: امروز شاهد برگزاری شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن و آئین واگذاری ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکونی به مددجویان کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) در سطح کشور بودیم.

وی افزود: در استان اصفهان نیز تعداد ۸۳۹ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته‌امداد همزمان با سراسر کشور و با برقراری ارتباط ویدئویی، به دستور رئیس‌جمهور افتتاح و واگذار شد.

قاری‌قرآن با اشاره به هماهنگی‌ها و همکاری‌های انجام شده فی‌مابین وزارت راه و شهرسازی و کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) اضافه کرد: یکی از اقداماتی که در راه و شهرسازی انجام‌می‌شود در کنار تأمین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن، برنامه‌ریزی‌های لازم به عمل آمد تا برای افرادی که در این راستا متقاضی هستند و از طرفی تحت پوشش کمیته‌امداد می‌باشند به‌صورت اولویت‌دار زمین تأمین شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود ۲۰ هزار مخاطب مورد نظر کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) در سراسر گستره استان (در بخش شهری و روستایی) است که بخشی از آن در این مراسم مورد افتتاح قرار گرفت.

کد خبر 6079475

دیگر خبرها

  • ۸۳۹ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان افتتاح شد
  • واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد قزوین
  • ۸۰ مددجوی کمیته امداد قم صاحبخانه شدند
  • واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در قم
  • واگذاری ۱۷۴ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان یزد
  • واگذاری ۳۳۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه
  • واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد
  • واگذاری ۱۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان لرستان
  • واگذاری ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد
  • کمک ۱۲۰ میلیارد تومانی کمیته امداد منطقه یک یاسوج به مددجویان