Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتی با اشاره به ساخت و تحویل ۲۶ واحد مسکونی ویژه مددجویان این نهاد گفت: در این راستا ۹۴ واحد مسکونی با همکاری استانداری و سپاه بوشهر برای مددجویان دشتی ساخته می‌شود. ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتی، اسماعیل فقیه امروز صبح به‌مناسبت 14 اسفندماه و هفته احسان و نیکوکاری سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) یکی از مهمترین ماموریت کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌ها دانست و اظهار داشت: در شهرستان دشتی 2 هزار و 800 خانوار که 5 هزار و 600 نفر در سطح شهرستان دشتی زیر پوشش کمیته امداد است که یک‌هزار و 800 خانوار مستمری‌بگیر و 3 هزار و 470 نفر مستمری‌بگیر در شهرستان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 50 درصد از افراد تحت پوشش کمیته امداد خانوارهای زنان بی‌سرپرست  هستند خاطرنشان کرد: در سال گذشته 54 مورد جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به معادل 260 میلیون تومان پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتی بیان کرد: 355 دانشجو و دانش‌آموز با 105 میلیون تومان اعتبار دانشجویی کمک شده است.

فقیه از پرداخت  85 میلیارد ریال وام خود اشتغالی‌زایی و برای اقشار آسیب‌پذیر خبر داد و بیان کرد: این میزان تسهیلات برای 296 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

وی با تاکید بر تامین مسکن افراد تحت پوشش افزود: تاکنون 26 واحد مسکونی ویژه مددجویان این نهاد با همکاری استانداری بوشهر و با اعتبار 12 میلیارد ریال ساخته و تحویل شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتی با اشاره به ساخت 94 واحد مسکونی با همکاری سپاه و استانداری بوشهر افزود: در این راستا  80 واحد مسکونی با همکاری استانداری بوشهر برای مددجویان دشتی ساخته می‌شود و 14 واحد منزل در روستا با همکاری سپاه با اعتبار 700 میلیون تومان در حال ساخت است.

فقیه با بیان اینکه  تعداد 78 منازل که با اعتبار 250 میلیون تومان ساخته  و تعمیر شده است گفت: برای شهرستان دشتی 80 واحد مسکونی سهمیه با همکاری استانداری بوشهر برای مددجویان در نظر گرفته است که امیدواریم با این 80 سهمیه اکثر مددجویان کمیته امداد دشتی خانه‌دار شوند.

3000 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان بوشهر ساخته می‌شود سپاه استان بوشهر 1000 واحد مسکونی ویژه مددجویان احداث کرده است استاندار بوشهر: 1000 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان بوشهر ساخته می‌شود

وی با بیان اینکه امسال 11 میلیارد ریال به صورت قرض‌الحسنه به مددجویان وام پرداخت شده افزود: 1700 حامی سرپرستی 400 نفر یتیم و فرزندان طرح محسنین را برعهده دارند.

انتهای پیام/190/ح

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واحد مسکونی ویژه مددجویان همکاری استانداری استانداری بوشهر شهرستان دشتی میلیون تومان ساخته می شود کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۹۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل‌ از احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد رضایی در جلسه هماهنگی تأمین مسکن مددجویی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲، ۱۹۸ واحد مسکونی تحویل جامعه هدف بهزیستی استان شد و ۴۰۰ واحد مسکونی نیز در حال احداث است.

وی افزود: برای احداث این واحدها در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۸۰ میلیارد ریال از منابع داخلی سازمان به خانواده‌های تحت پوشش در قالب کمک هزینه احداث، خرید واحد مسکونی و اجاره بهای بلاعوض پرداخت شده است که در سایه تلاش همکاران خدوم بهزیستی استان این میزان ۲ برابر اعتبار ابلاغی ابتدای سال است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با تاکید بر سرعت‌بخشی به مراحل تکمیل و احداث واحدهای مسکونی گفت: ضرورت دارد همکاران بهزیستی تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی در حال احداث را در اولویت قرار دهند تا در پایان سال جاری متقاضیان بتوانند واحد مسکونی خود را تکمیل و مورد استفاده قرار دهند.

رضایی ادامه داد: در طرح مسکن ملی ۳۴۰۰ خانوار تحت پوشش در سطح استان ثبت‌نام کرده و مشخصات افراد واجد شرایط برای تخصیص واحدهای مسکونی به اداره کل راه و شهرسازی ابلاغ شده است، لذا برای تخصیص واحد مسکونی به این افراد لازم است پیگیری و تعامل لازم با راه و شهرسازی و بنیاد مسکن شهرستان‌ها صورت گیرد.

وی در پایان گفت: بازدید میدانی از واحدهای مسکونی در حال احداث جامعه هدف، دارای اهمیت بوده و این بازدیدها باید توسط همکاران بهزیستی شهرستان‌ها مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 747027

دیگر خبرها

  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل